Hitman 2 - hjælp til at gennemføre bane
Fra : :-\)

Dato : 25-10-02 11:59

Hvordan fuldføre jeg banen hvor der kommer en cortage med UF soldater der
bevogter en sort limo. Tror banen hedder MOTORCADE.......
Jeg kan pløkke ham der køre bilen, men ikke soldaterne for så er missionen
fejlet.

Pleace hjælp mig med det ellers så fede spil.

V.h.
Bot

Fra : Nicolai

Dato : 25-10-02 12:31

> [...]
> bevogter en sort limo. Tror banen hedder MOTORCADE.......
> Jeg kan pløkke ham der køre bilen, men ikke soldaterne for så er missionen

I limoe på bagsædet sidder ham du skal plykke...

Fra : Steffen

Dato : 25-10-02 14:07

Og du skal kun plakke ham i bilen, ikke NATO Soldaterne, men gerne de andre
turban-soldater :)

--

Sincerly / Mvh. Steffen Y.

"To start press any key........ Where's the 'any' key?"
- Homer Simpson.

Fra : Hajaj®

Dato : 25-10-02 15:05

Den er svær.
Prøv at kigge her:
http://www.hitman2forum.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=248&highlight=motorcade

--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : :-\)

Dato : 25-10-02 16:59

Jeg siger tak - så virkede det pludselig

V.h.
Bot

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 26-10-02 21:32

> [...]
> bevogter en sort limo. Tror banen hedder MOTORCADE.......
> Jeg kan pløkke ham der køre bilen, men ikke soldaterne for så er missionen

Hejsa... Det er en bestemt mand på bagsædet af bilen du skal skyde, jeg
mener du har et foto af ham. Men der sider nu også kun ham på bagesædet. Det
nemmeste sted at skyde ham fra er hvis du ved hjælp af 3 forskellige
bygnngstage kommer over til en stige hvor du kan komme op på noget der vel
svare til 2. sals tag. Herfra har du frit udsyn til vejen uden for byen. Tag
sigte på vejen i god tid, da riflen er svær at holde stille når den er
zoomet helt ind. Og så er det ellers bare med at skyde, den skal helst være
der i første hug, da det er svært at nå at tage sigte igen. Når han er
skudt, er det bare med at komme ud af byen (tjek kortet).

Det kan dog også lade sig gøre at skyde ham efter han er kommet ind i byen,
det er dog noget mere bevæligt, da man ikke har så lang tid til at sigte.