MS Windows
briani 27239
Flere brugere i 2000
Fra : Anakin

Dato : 25-10-02 11:37

Hej,

Jeg sidder og roder lidt med flere brugere i W2000, men kan ikke helt se
pointen i at oprette en bruger der ikke kan læse andre brugeres filer, når
man bare kan gå ind i stifinder og se alt hvad der ligger under
Administrator ?!?

Hvordan tilpasser jeg en bruger så han/hun ikke kan læse mine filer, PLUS,
ikke forsætligt eller ved uheld kan skade systemfiler ?!?

Med venlig hilsen Frank

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-10-02 13:13

Giv kun vedkommende tilgang til de filer/foldere vedkommende har brug
for.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-10-02 09:06

"Anakin" <nomail@nomail.dk> wrote in message
> Hvordan tilpasser jeg en bruger så han/hun ikke kan læse mine filer, PLUS,
> ikke forsætligt eller ved uheld kan skade systemfiler ?!?

Ved _ikke_ at give dem administrator-rettigheder...

Er de bare brugere, så kan de ikke lave unoder...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen