Tabel i tabel
Fra : Stiig L Hougesen

Dato : 25-10-02 09:55

Hej alle sammen, her et lille kort spørgsmål.

Kan man lave et felt i en tabel som kan scrolles, og evt. hvordan.

Hvis det kan lade sig gøre, kan man så lave et indhold i det felt som
indeholder flere tabeller?

Med venlig hilsen
Stiig
stiig@hougesen.com

Fra : jopa

Dato : 25-10-02 11:04

"Stiig L Hougesen" skrev bla..
> Kan man lave et felt i en tabel som kan scrolles, og evt. hvordan.

For eks:
<STYLE type="text/css">
..Scroll { position: absolute;
top: 10px;
left: 10px;
width: 500px;
height: 500px;
overflow : auto;
}

</STYLE>

<DIV class="Scroll">.Din tekst indsættes herDin tekst indsættes her</DIV>

> Hvis det kan lade sig gøre, kan man så lave et indhold i det felt som
> indeholder flere tabeller?

Nej mener jeg ikke, men så kan du importere hele siden med dine felter evt
således:

<iFrame src="dinsidemedfelter.htm" width="500" height="500"
border="0" frameborder="0" scrolling="auto"> </iFrame>

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-10-02 11:45

Fri, 25 Oct 2002 10:55:20 +0200, skrev "Stiig L Hougesen"
<stiig@hougesen.com>:

>Hej alle sammen, her et lille kort spørgsmål.

Du har stillet de samme spørgsmål i flere grupper uden at x-poste
og sætte fut til den mest relevante gruppe.
Når du vil stille spørgsmålet i flere grupper, så gør det at du
skriver de nyhedsgruppenavne i tilfeltet adskilt med et komma og
sætte opfølgning til den mest relevante.
Men som regel er der ikke grund til at poste spørgsmål i flere
grupper, er der nogen, der kan svare, så skal du nok få svar.
Og især når det begge er grupper i webdesignhierakiet, du stiller
spørgsmålene, de fleste læser nok begge grupper.
Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>

Fra : Niels Andersen

Dato : 25-10-02 13:07

Stiig L Hougesen wrote in <3db906fe$0$781$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>:
> Kan man lave et felt i en tabel som kan scrolles, og evt. hvordan.

Du kan sætte en bestemt størrelse, og så sætter "overflow" til "auto" eller
"scroll" (med CSS).
Jeg ved dog ikke lige om man kan gøre det med en celle i en tabel. Hvis
ikke, så kan du jo putte en DIV i cellen, som indeholder det, der skal
scrolles.

> Hvis det kan lade sig gøre, kan man så lave et indhold i det felt som
> indeholder flere tabeller?

Sagtens. Du laver bare en tabel der, hvor du vil have den.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)