MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hjælp win98
Fra : Morten & Mona

Dato : 25-10-02 07:39

Efter geninstallation win 98 kan pc'en kun starte i fejlsikker tilstand
Pc'en er en gammel digital 5120 hvor skærmkortet ligger på bundkortet
mit problem er hvordan kan jeg installerer driver hertil jeg har en diskette
S3 trio 32/64pci men indeholder ikke setup.exe
(vxd-dll-dig-hwc-swc-S3_1-S3_2-bpp)
Da det ikke er muligt at installerer skærm driver i fejlsikkertilstand.
Hjælp

Mvh Morten

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 25-10-02 07:41

Ligger der en *.inf fil på disketten? Hvis Ja, kan du så ikke i fejlsikret
tilstand gøre følgende.:

Højreklik på skrivebord
vælg egenskaber
vælg indstillinger
vælg skærmkort
vælg skift
vælg har diskette
vælg a:
vælg dit s3 kort

Ja, det er sådan lidt på slump, kan sku ikke helt huske rækkefølgen, men jeg
mener det er noget i den stil.

Rabbit

Fra : Morten & Mona

Dato : 25-10-02 07:58

Det er ikke muligt at installerer i fejlsikkertilstand
kan ikke bruge knappen skift skærmkort.
Driveren virker på min anden pc her kan jeg installere kortet.
Der er en S3 installationsfil på disken.

Morten

Fra : Erik Henrichsen

Dato : 25-10-02 08:59

"Morten & Mona" <Morten-johansen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> (vxd-dll-dig-hwc-swc-S3_1-S3_2-bpp)
> Da det ikke er muligt at installerer skærm driver i fejlsikkertilstand.

Kan du ikke slette skærmkortet i enhedshåndtering og genstarte - herefter
skulle den vel finde skærmkortet!

mvh
Erik

Fra : Morten & Mona

Dato : 25-10-02 09:55

Nej der er ingen skærm kort under enhedshåndtering
Morten

Fra : Edmund

Dato : 25-10-02 23:20

Morten & Mona wrote:
> Nej der er ingen skærm kort under enhedshåndtering

hvad med tilføj nyt hardware wizard

--
Mvh Edmund