P4S8X ATX LAN SATA og DDR PC3200
Fra : Chr.

Dato : 25-10-02 04:55

Asus opgiver at deres P4S8X ATX LAN SATA bundkort masimalt kan håndtere DDR
PC2700 ram. Der er imidlertidig en test på nettet
http://www.tweakup.dk/HTML/trinfortrin/i845eperformance/1.htm hvor det er
lykkedes for tweakup.dk på udvalgte bundkort at få DDR PC3200 ram til at
køre på visse bundkort med succes.

Er der nogen der ved om ovenstående bundkort indirekte understøtter DDR
PC3200 ram eller har I nogle forslag til alternative bundkort som kan
håndtere DDR PC3200 ?
Systemet kommer til at køre med en P4 2,5GHz med vandkøling, som jeg vil
forsøge at OC til 3GHz, så det vil være rart hvis rammen ikke bliver en stor
flaskehlas!

Venlig hilsen Christian

Fra : Nicolai

Dato : 25-10-02 10:23

> Systemet kommer til at køre med en P4 2,5GHz med vandkøling, som jeg vil
> forsøge at OC til 3GHz, så det vil være rart hvis rammen ikke bliver en stor
> flaskehlas!

Gør som os andre der heller ikke ville acceptere det... :(

http://www.asusboards.com/forums/showthread.php?s=&threadid=26451