Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Videokamera?
Fra : Rune L. Christiansen

Dato : 25-10-02 01:59

Digitale videokameraer er efterhånden meget små og kompakte. Men skal man
vælge udfra hvad der er nemmest at lave "håndholdte" optagelser med, hvad er
så bedst? De helt små eller de lidt større i klassisk stil? Umiddelbart
ville jeg gætte på det sidste, men jeg er i tvivl.

Fra : pan2

Dato : 25-10-02 04:26

det kommer an på om du har en sikker hånd, jeg syntes at de er
kvalitetsmessige lige gode

http://www.kandu.dk/

Fra : Ulf Laursen

Dato : 26-10-02 16:40

Hej,

Jeg vil sige at der skal meget øvelse til at bruge de helt små, da de er
forholdsvis svære at styre i forhold til de lidt størrer.

Har selv et Sony VX1000 - ret stort og et TRV240 - lidt mindre, og de er
rimelige at styre, synes jeg.

Prøv evt. nede i forretningen, hvor du vil købe, og hør dem også ad.

/Ulf

mail@uhl-video.dk

Fra : Sonny W.

Dato : 27-10-02 10:47

Ulf Laursen wrote:
> [...]
> forholdsvis svære at styre i forhold til de lidt størrer.
>
> Har selv et Sony VX1000 - ret stort og et TRV240 - lidt mindre, og de er

Hej - jeg savner den (NTSC) VX1000 jeg engang havde, og vil gerne høre
om du eller nogen andre kender et godt sted at finde en VX1000 i
Danmark. Jeg har p.t. ikke råd til en VX2000!

Forresten har jeg en TRV50E til husbehov, og den har nogle sære
farve problemer: Dybblå blir til lyseblå og farvemætning er
generelt et problem for den, som jeg dog efterhånden kan klare
i post med Premiere og Virtualdub.

Mvh.
kobot1000@kobotica.com