gubier
Fra : Thomas

Dato : 25-10-02 00:32

Hvor mange han og hun gubier kan jeg have i et 60 l akvarie? Er der nogen
som har nogle forslag til hvordan de optimale ynglebetingelser opstår ?

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 25-10-02 08:50

Mener du Guppy'er eller Gobi'er? Det er to meget forskellige fisk.

--

Venligst / Regards,
Thomas Schreiber - stall.dk

"There are two things in life which are infinite. The univers, and humans
stupidity!"
- Albert Einstein

Fra : Thomas

Dato : 25-10-02 15:24

guppy'er

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 25-10-02 16:48

Prøv evt. http://www.poecilia.org/ og http://www.poeciliascotia.org.uk/

Fra : Thomas Kristensen

Dato : 26-10-02 15:45

Tjah, du kunne jo starte med 1-2 hanner og 2-4 hunner, regn med 2 hunner
pr. han. Før du får set dig om har du mange af dem

Guppyer er på ingen måde kræsne med omgivelserne. Groft sagt, så skal de
bare have noget vand med en nogenlunde temperatur, så skal de nok yngle...

Mvh.
Thomas