APdvd.dk - erfaringer?
Fra : Anders W. Grau-Chris~

Dato : 24-10-02 23:23

Hej!

Er der nogen, der har prøvet at handle hos ovennævnte? De er rørende
billige!

Hvor hurtige er de til at levere? Kommer tingene pænt frem?

mvh

Anders W. Grau-Christensen

Fra : AJC

Dato : 27-10-02 04:13

"Anders W. Grau-Christensen" <grau-christensenSLET@oncable.dk> wrote in
message news:3db872db$0$97633$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hej!
>
> Er der nogen, der har prøvet at handle hos ovennævnte? De er rørende
> billige!

Nej, ikke endnu.

> Hvor hurtige er de til at levere?

Det her er, hvad de selv skriver: "Leverings tid: Lager varer 2-3
arbejdsdage. Ej lager varer 7 arbejdsdage alt efter om leverandør har varen
på lager".
Jeg har en forventning om, at man nok skal væbne sig med tålmodighed, hvis
man vælger at bestille hos dem.

>Kommer tingene pænt frem?

Det må man da gå ud fra.

Mvh
AJC.

Fra : Martin Helbo

Dato : 27-10-02 11:48

"Anders W. Grau-Christensen" <grau-christensenSLET@oncable.dk> skrev i en
meddelelse news:3db872db$0$97633$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hej!
>
> Er der nogen, der har prøvet at handle hos ovennævnte? De er rørende
> billige!
>
> Hvor hurtige er de til at levere? Kommer tingene pænt frem?

Opbygningen på siden ligner til forveksling Region 1 DVD

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : psycrow

Dato : 27-10-02 19:29

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> skrev i en meddelelse
> "Anders W. Grau-Christensen" <grau-christensenSLET@oncable.dk> skrev i en
> meddelelse news:3db872db$0$97633$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Ja, alt er jo relativt (og de er sikkert billige på visse udgivelser), men
1199 dask for Band of Brothers R1? Jeg må le...