Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Se ugens foto
Fra : Lars [8210]

Dato : 24-10-02 22:27

Hej

Jeg har indsat ugens foto på http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Mvh

Lars

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 25-10-02 00:41

"Lars [8210]" wrote:

> Jeg har indsat ugens foto på http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Hvis du drejer billedet 0,5 grader CCW (contra clocwise/mod
uret), så bliver horizonten lige, og kirkens tårn kommer
til at stå i lod.

Gruppen har jo et site med ugens billede, så hvis du skal lave
noget nyt, så skulle du da lave et POTD-site, sådan et der
opdateres hver dag kl. 24:00, med et nyt billede, de er meget
populære, jeg kan anbefale to som jeg besøger hver dag...:)

http://www.steves-digicams.com/daily_dpotd.html
http://www.domai.com/

Men lav det på en selvstændigt side, det er jo noget rod at du
blander billeder sammen med links.

Og så kan jeg se, at du har fået reklamer for det kommercielle
søgeindex og trafikmålingssystem Chart.dk, på din side, er TDC's
tællere ikke gode nok...?

Prøv at se mine tællere på
http://home3.inet.tele.dk/elgo/side-22.htm

Prøv i det hele taget at ta' et kik på
http://home3.inet.tele.dk/elgo - der er et link-site som din, den
eneste forskel er, at den linker til søgemaskiner - om et par
måneder så runder den en halv million sidevisninger, du ku' måske
få nogle gode ideer, for så mange besøg får et site kun, hvis
brugerne synes det er nemt at bruge.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen