spørgsmål om gulvpumpe
Fra : søren andreasen

Dato : 24-10-02 22:31

hej jeg har købt en gulvpumpe fluval 204 13 w 1000 l/t
den mister trykket den kan næsten ikke pumpe vandet ud af top studsen er der
nogle der har en løsning på det.
så går den også i stå i pumpen lige pludslig så skal den bare have et puf
eller et dunk på siden så starter den igen men der er stadig næsten ingen
tryk på den
jeg har prøvet at fylde slangerne med en kande og så sætte den på så der er
tryk på slangerne med det samme men det hjælper ikke

s.a@os.dk

Fra : Mejsen

Dato : 25-10-02 05:41

Har du prøvet at trække rotoren ud og rense den?

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 25-10-02 08:49

Sikker på der ikke sidder en snapkobling, som næsten er lukket til? Måske
har du bare været uheldig, og fået en pumpe der er defekt.

--

Venligst / Regards,
Thomas Schreiber - stall.dk

"There are two things in life which are infinite. The univers, and humans
stupidity!"
- Albert Einstein

Fra : søren andreasen

Dato : 25-10-02 20:26

hej til alle der har svaret mig jeg har fået pumpen til at køre det var
fordi der er luft i bunden af pumpen
ellers tak for alle svar