Erfaringer med SAMSUNG SGH-T100?
Fra : Hans Pedersen

Dato : 24-10-02 21:52

Hej...

Går og overvejer en SAMSUNG SGH-T100, men vil lige høre jeres mening
om den først.

/Hans Pedersen
--
Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476 | MSN: h2ns@nospam.dk

Fra : NespeJ

Dato : 25-10-02 08:12

kanon fed telefon......

Claus

Fra : Woody DoP

Dato : 25-10-02 20:30

samme herfra fed telefon, virkelig gennemført

Fra : heimdal2

Dato : 18-11-02 11:03

Jeg kan kun ønske dig god fornøjelse...De to fætre hér, der anbefaler
dig telefonen, gør det sikkert kun fordi de selv har brugt 3½ tusind
kroner på lortet. Jeg HAR haft den og kan roligt sige det er en
LORTEtelefon. Designet er FEDT, lyden er FED, farveskærmen er
FEEEED....Men softwaren i den må være designet af en 14 efterskoleknægt
på kontaktlim. Fåårk, den stinker...Du bliver idiot, hvis du prøver at
sende en SMS, fx...Derfor: go' fornøjelse !!

http://www.kandu.dk/

Fra : heimdal2

Dato : 18-11-02 11:04

Fra : Hans Pedersen

Dato : 20-11-02 10:13

"heimdal2" <heimdal2.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dig telefonen, gør det sikkert kun fordi de selv har brugt 3½ tusind
> kroner på lortet. Jeg HAR haft den og kan roligt sige det er en

Det er efterhånden længe siden jeg spurgte, og jeg har satset på en mere
"prøvet" løsning: SonyEricsson T68i og den er jeg MEGET glad for. En rigtig
fed mobil!

/Hans