tak til helle...
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-10-02 21:35

jeg vil blot lige bruge muligheden her til at takke Helle og Nina for en
smadderhyggelig aften...... jeg har sjældent hygget mig så meget med at glo
på nogle små tåbelige, morsomme, vilde, hoppende, åndsvage, grinagtige,
dejlige, nusselige, mysselige, kønne, kærlige, frække og ikke mindst SKØNNE
kræ.......

tak for at du ville lade os få et kik ind i tilværelsen med en ilder i huset
;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 24-10-02 22:16

Jeg tilslutter mig KLART.
TAK Heller, hold op hvor er de dog nogle sjove fidusmagere.
Jeg er kommet hjem og er som forventet blevet indhaleret af mine misser, men
de er ikke så interesseret som jeg umiddelbar ville tro.
Dine missere og ildere er bare for skønne.
Tak

Hilsen Nina

Fra : Helle Andersen

Dato : 24-10-02 23:19

Jamen, selv tak til jer begge to Mine dyr er dejligt
trætte allesammen - kom snart igen *gg*

Men Sabina, Kesto vil gerne vide, hvorfor du ikke siger
noget om ham *s*

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 25-10-02 00:16

Helle Andersen wrote:
> Jamen, selv tak til jer begge to Mine dyr er dejligt
> trætte allesammen - kom snart igen *gg*

hehe... pas nu på*G* nu kender du jo konsekvenserne*G*

> Men Sabina, Kesto vil gerne vide, hvorfor du ikke siger
> noget om ham *s*

jeg synes egentlig Kesto fik roser nok da jeg var der*G* jeg synes hans ego
var stort nok, så jeg valgte bevidst at holde min mund om ham...... ( og så
tænker jeg bare skønne tanker i stedet*G*)

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 25-10-02 08:49

> Jamen, selv tak til jer begge to Mine dyr er dejligt
> trætte allesammen - kom snart igen *gg*

Jeg sidder stadig her og smågriner. Nok mest over at jeg troede at det var
sådan alvorlige dyr, og så var de bare så hamrende sjove .... og lalleglade
(kærligt ment)
De lever godt nok deres liv i et højt tempo, men nu har jeg jo heller ikke
set hvordan de ser ud når de har leget færdig
Nina

Fra : Helle Andersen

Dato : 25-10-02 22:47

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> skrev i en meddelelse news:apasol$6vp$1@sunsite.dk...

> Jeg sidder stadig her og smågriner. Nok mest over at jeg troede at det var
> sådan alvorlige dyr, og så var de bare så hamrende sjove .... og lalleglade
> (kærligt ment)

Jamen, de er altså nogle små begejstrede hoppebolde

> De lever godt nok deres liv i et højt tempo, men nu har jeg jo heller ikke
> set hvordan de ser ud når de har leget færdig

Nej, ligesom mine aby'er kan de heller ikke foretage sig
noget som helst med måde

--
Helle
DK Tick-Tag