Skærme
Fijala 3554
Pivot problem???
Fra : Lars-Bo

Dato : 24-10-02 21:51

Min nye Syncmaster 171B skærm har pivot funk., men når jeg vender billedet
90 grader via medfølgende, går win xp ned efter få sekunder??
Er der andre der har oplevet noget lign.?
Findes der andre prog. der kan vende billedet?

Hilsen Lars-Bo

Fra : x-man

Dato : 25-10-02 12:48

Hvis du har en Nvidia-grafikchip på dit grafikkort, skulle den nye Det.
40.xx driverserie understøtte pivot-funktionen direkte i driveren. Den kan
hentes fra Nvidias hjemmeside.

Fra : Lars-Bo

Dato : 25-10-02 16:57

Ok. Det vil jeg prøve da det er et Nvidia geforce 2 mx400 64Mb ram.