Billeder af killing
Fra : Sanne Schmidt

Dato : 24-10-02 20:54

hejsa

Så fik jeg taget billeder af min Svigerindes ½ skovkat (sælges kun i et
stykke*GG*)

hun er meget kær, og en kælepotte.

i kan se hende her
http://www.silver-heart.dk/knirke.htm

skal lige sige at hun bor på Fyn

Hilsen Sanne

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-10-02 21:07

Sanne Schmidt <sanne@silver-heart.dk> skrev i en
> hejsa
>
> Så fik jeg taget billeder af min Svigerindes ½ skovkat (sælges kun i et
> [...]

Hold da op, hvor er hun dejlig!!

Og det er vældig beroligende, at hun kun sælges hel og udelt, selvom jeg
godt kan forestille mig, at der vil blive rift om den lille skønhed!!

Nej, altså jeg må slutte med at kigge på killingebilleder, det går virkelig
ikke *GG*

mvh Eva

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 24-10-02 21:08

> Hold da op, hvor er hun dejlig!!
>
> Og det er vældig beroligende, at hun kun sælges hel og udelt, selvom jeg
> godt kan forestille mig, at der vil blive rift om den lille skønhed!!

He he nej det var fordi jeg skrev under tråden ½ Norsk skovkat sælges. der
var lige en kvik fyr som kunne finde lidt komik i overskriften du ved som
når man køber en 1 gris*SS* men ja jeg var nu også solgt da jeg så hende,
hun kan bare charme sig ind.

> Nej, altså jeg må slutte med at kigge på killingebilleder, det går
virkelig
> ikke *GG*

hmmm man kan da ikke få nok af at kikke på killinger*SS* jeg kan ikke.

Hilsen Sanne

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-10-02 21:16

> hmmm man kan da ikke få nok af at kikke på killinger*SS* jeg kan ikke.
>
> Hilsen Sanne

Det kan jeg heller ikke, men jeg vil jo have dem alle sammen og det er det,
der virkelig ikke går.
Tror også jeg vil rage uklar med Ferina (læs "Nu kan jeg ikke vente mere"),
hvis jeg kom hjem med mere "småkravl" *GG*

Håber Knirke snart får et nyt hjem, det kan da ikke vare længe!
Dejlig er hun ihvertfald!

mvh Eva

Fra : Majer

Dato : 25-10-02 05:06

"Sanne Schmidt" <sanne@silver-heart.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> når man køber en 1 gris*SS* men ja jeg var nu også solgt da jeg så hende,

Hihi... jeg er altså ikke en fyr!!

Mange morgenhilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 25-10-02 07:08

> Hihi... jeg er altså ikke en fyr!!

Jamen hovsa*GG* troede, majer var en mand*SS*
undskyld*SS*

hilsen Sanne

Fra : Majer

Dato : 25-10-02 12:38

> Jamen hovsa*GG* troede, majer var en mand*SS*
> undskyld*SS*

Det er helt ok! Majer er mit øgenavn. Hedder Majbritt, men er hele mit liv
blevet kaldt Majer.

Ha en god weekend!!

--
Majer

www.majer.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 24-10-02 21:10

hej Sanne
øv hvor er du tarvelig, nu sidder vi nok mange og savler.
Knirke er skøn, jeg håber at hun får et rigtigt dejligt hjem

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 24-10-02 21:28

> hej Sanne
> øv hvor er du tarvelig, nu sidder vi nok mange og savler.
> Knirke er skøn, jeg håber at hun får et rigtigt dejligt hjem

hmmm skulle jo også hjælpe med at finde et GODT hjem til hende*SS* så hvor
finder man så et godt hjem, ja her blandt alle disse katte elsker*S*

Hilsen Sanne

Fra : Gonzo

Dato : 24-10-02 22:15

Neeej hvor er hun bare skønno. Jeg er vild med de hvide sokker :)
Ærgerligt....at jeg nok ikke kan få min bedre halvdel overtalt til endnu en
missekat....

Gonzo :)

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 24-10-02 22:30

"Sanne Schmidt" <sanne@silver-heart.dk> wrote in news:ap9j3s$1us$1
@sunsite.dk:
> Så fik jeg taget billeder af min Svigerindes ½ skovkat (sælges kun i et
> stykke*GG*)

Hold da op, hende får I ikke lov til at beholde ret længe :)

Carsten Sørensen

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 24-10-02 22:46

> Hold da op, hende får I ikke lov til at beholde ret længe :)

Ja nu får vi at se det er nu ikke min killing, jeg har dem kun med papir
på, men jeg har lavet hendes mor før jeg fik skovkatte med stamtavler.

hilsen Sanne

http://www.silver-heart.dk

Fra : signe sørensen

Dato : 24-10-02 23:08

Jeg er forelsket, hun er godt nok dejlig, men desværrer sig kæresten nej
til hende ;/
SÅ jeg må nøjes med at drømme om hende *suk suk*

Med venlig hilsen
signe sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 25-10-02 13:04

Hej Sanne,
Hun er godt nok bedårende. Hvor gammel er hun?
Mvh
Vibeke

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 25-10-02 13:21

> Hun er godt nok bedårende. Hvor gammel er hun?
> Mvh
> Vibeke

Hejsa Vibeke
mener der er 11 uger hun er nu.
men Lone har alle hendes data så du kan sagtens ringe til hende og få en
katte snak

Hilsen Sanne

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 25-10-02 17:49

Jeg havde skrevet forkert telefon nummer på siden det er rettet nu,
beklager til dem der har forsøgt at ringe til Lone