stamtavleprogrammersøges/købes
Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 24-10-02 20:14

hej

jeg har nu i et stykke tid brugt demo versionen af breedersassistant og er
glad for det, men at man i demoen kun kan tilføje 100 katte er for lidt til
mig.

Så er der nogen der ligger inde med breedersassistant eller andet godt
stamtavleprogram så vil jeg da gerne låne/købe det, da jeg syntes at det er
besværligt at købe det fra deres webside når man altså ikke er i besiddelse
af div. kontokort.

VH
Gitte

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 24-10-02 21:31

> [...]
er
> besværligt at købe det fra deres webside når man altså ikke er i

Jeg har et program der hedder animal register, bruger det ikke selv men har
da leget lidt med det vil du ha det??? eller kan det bruges???

Hilsen Sanne