Molly
Fra : Lene

Dato : 24-10-02 19:51

Min elskede Molly er blevet væk!
Hun var ude at lege, da jeg kom hjem. Gemalen sagde at hun havde været ude ½
time.
Jeg ved at hun ikke gider det kolde vejr; gik på toilettet, gik ud for at
lukke hende ind, og væk var hun.
Har gået op og ned ad Fjordvej og råbt højt MOLLY.
Det drejer sig højst om 10 minutter, hvor hun altså er pist forsvundet. Jeg
så hende jo selv ud ad vinduet inden jeg gik mit ærinde.
Shit.
Jeg sover nede i stuen i nat, hvor døren står åben ud til.
Molly; kom hjem til mig!

Hilsner fra Lene, Vol au Vent og alle havnemisserne

Fra : Lene

Dato : 25-10-02 08:25

molly er kommet hjem, gudskelov

Fra : Eva Schmidt

Dato : 25-10-02 08:40

> molly er kommet hjem, gudskelov

Dejligt at høre!!
Håber den lille dame vil undlade at give dig sådan en forskrækkelse i
fremtiden!!

mvh Eva

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 25-10-02 10:20

> Dejligt at høre!!
> Håber den lille dame vil undlade at give dig sådan en forskrækkelse i
> fremtiden!!

Det vil hun formodentlig ikke - det er jo en kat vi snakker om, ikke
sandt?

Fra : Leyna

Dato : 25-10-02 08:46

On Fri, 25 Oct 2002 09:24:42 +0200, "Lene" <lene@satzone.com> wrote:

> molly er kommet hjem, gudskelov

Man bliver så nervøs når de laver sådan et nummer, ikk'?
Mini er slem til at stikke af i mange timer, og så gider hun ikke
komme når man kalder... medmindre det passer hende. Popsie derimod er
meget nemmere. Der skal man bare lige slå en ske mod madskålen, så er
hun på plads. Hun er et rigtigt madøre.
Er glad for at Molly kom hjem i go' behold... for hun er vel i go'
behold, ikk'?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Denise

Dato : 25-10-02 09:30

"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> wrote in message

> [...]
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

Øv, jeg kan slet ikke se indlægget med at Molly er kommet hjem, men det var
da dejligt.
En historie fra da vores Molly blev væk, da hun vel var 1-2 år. Vi luftede
hende i selen i haven og snoren var viklet lidt rundt om havebordet. I det
samme kommer jeg, eller også var det manden, i stor fart med med træsko på
rundt om i haven og det bliver hun forskrækket over og vil løbe. Samtidig
sad hun fast og rykker derfor i bordet, hvor der stod en colaflaske, som
ryger ned i fliserne. Så blev hun jo grebet af panik og snoede sig ud af sin
sele og stak af. Vi ledte i hele haven og væk var hun. Og så gik det ellers
ned ad først den ene villavej. Mig ind i alle folks haver. Ringede på døre
og spurgte om jeg måtte lede i deres have. Var der ingen hjemme, så kravlede
jeg bare over hegn og hække, havde ingen skrupler I en have sad folk og
solede sig mens jeg bare vadede om i deres have, de så godt nok lidt stive
ud i betrækket. Alle børn jeg mødte fik jeg til at lede efter hende.
Dernæst samme sag på næste villavej. Til sidst fat i en stige og kravlede op
på taget af huset, ja hvad gir i, for der havde jeg jo godt udsyn. Men væk
var hun. Vi havde vel ledt i alle haver i et par timer, og det der var lidt
mærkeligt var, at overhovedet ingen havde set hende. På den ene side af vore
hus lå en pallet, og jeg kan ikke huske hvorfor vi løftede den, men dernede
under var hun, så hun havde været i haven hele tiden . Hvordan hun havde
fået møvet sig ind under pallen, for der var godt nok ikke meget plads, ved
jeg ikke, men hun var smurt ind i jord i hovedet. Der havde hun ligget i 2
timer, helt trykket ned i jorden, så hun var godt nok blevet skræmt fra vid
og sans, men gudskelov fandt vi hende, og så fik hun kæl og trøst i laaang
tid
Hilsen Denise

Fra : Lene

Dato : 26-10-02 08:39

Jo, Molly kom hjem i god behold!
Hun var skræmt fra vid og sans, og jeg var opløst i tårer.
Hun er min lille dejlige "Good golly miss Molly".
Klokken var sådan ca. kvart i kvalme om natten, da hun kom farende ind i
køkkenet som skudt ud af en kanon. Møgbeskidt, sulten. Det første hun gjorde
var at storme hen i sandkassen, gu ve om hun har holdt sig hele dagen!?
Derefter mad i lange baner, på kassen igen og så op og putte med mor her.
Jeg bliver altså overrasket over hvor forbasket ked af det man (jeg) bliver,
når sådan noget sker.
Mange hilsner fra Lene, Vol au Vent, Molly og alle havnem(b)isserne

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-10-02 22:10

"Lene" <lene@satzone.com> writes:

> Jo, Molly kom hjem i god behold!

Alletiders :hop:

> Jeg bliver altså overrasket over hvor forbasket ked af det man (jeg) bliver,
> når sådan noget sker.

Du er ikke den eneste..

> Mange hilsner fra Lene, Vol au Vent, Molly og alle havnem(b)isserne

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa