Scalarer
Fra : Bjarne Mejsedal

Dato : 24-10-02 19:37

Jeg har været dum nok til at sætte en kuglefisk i mit 530l selskabsakvarie,
for at få fjernet ed del snegle, det fik jeg også, men bagefter skambed de
mine scalarer, bl.a. har bæstet bidt en af forfinnerne af begge mine scaler
og så er spørgsmålet: Vokser de ud igen, eller må jeg bare lære at leve med
at de ikke er så pæne mere?
Mvh. Bjarne

Fra : Henrik Rathje

Dato : 25-10-02 14:26

Normalt vokser de ud igen. kommerdog an på hvor meget der er tilbage.

mvh
Henrik

Fra : Mejsen

Dato : 25-10-02 17:07

Ok det glæder jeg mig til, tak for svaret.
mvh. Bjarne

Fra : AxelCreutzburg

Dato : 27-10-02 12:04

"Henrik Rathje" skrev d. 25-10-02 14:26 dette indlæg :
> [...]
> scaler
> med
> >

> Jeg kan anbefale dig at anskaffe dig nogle pragtsmerlinger, dels er
det meget underholdende fisk i en grupppe på 4-6 stk, dels æder de
snegle. De skader ikke andre fisk.
Mvh Axel

http://www.kandu.dk/