Telfonsvarer logo
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 24-10-02 16:54

Hej NG!

Er der nogen der kan fortælle mig grunden til at f.eks. Sonofon ikke
benytter sig af det lille telefonsvarer ikon, i stedet for at sende SMS ud?
Jeg ville da MEGET hellere have at det lille logo kom frem i hjørnet!?

VH
Lasse

Fra : Anne Stokholm

Dato : 24-10-02 17:18

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> wrote in message news:3db817a6$0$97620

> Jeg ville da MEGET hellere have at det lille logo kom frem i hjørnet!?

Ihh...Hvorfor vil du det? Jeg elsker at få sådan en besked. Så kan man bare
slette den igen, hvis man ikke gider at høre beskeden.

Jeg ville slet ikke have råd til at lytte til alle mine beskeder, og
egentlig heller ikke lyst Måske fordi de skyldes en telefon der ikke er
tastaturlås. Bare i dag er det sket tre gange. Det ville da drive mig til
vanvid hvis der var en dumt lille ikon.

/Anne Stokholm *uden noget konstruktivt svar, blot træt at at stå øverst i
folks telefonbog*

Fra : Christian Poulsen

Dato : 24-10-02 18:18

Det er vel noget teknisk i Deres system.

> Jeg ville slet ikke have råd til at lytte til alle mine beskeder, og
> egentlig heller ikke lyst Måske fordi de skyldes en telefon der

Der er da heller ingen der siger du behøves at aflytte fordi der et ikon
der siger du har en besked. Så bliver du da mindet om det.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 25-10-02 08:19

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote:

>Det er vel noget teknisk i Deres system.

>Der er da heller ingen der siger du behøves at aflytte fordi der et ikon
>der siger du har en besked. Så bliver du da mindet om det.

Orange benytter ikonen. Den slettes først, når man har aflyttet alle
beskeder. Så jo, det er man nødt til.

Peter