Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billede uge 43
Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 24-10-02 16:50

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 24-10-02 17:15

"Hans Chr. Sørensen" <hcs@tune.dk> skrev
> http://fotokritik.jirty.dk/index_text.asp

Sjovt billede Det hus ligner fast arbejde!
Lidt frustrerende, at der er så høj kontrast, at jeg i hvert fald havde
svært ved at se om båden reelt lå i vand! Det gør den, right?
Har du overvejet at skære de øverst halve vinduer væk?

Mvh.
Anders

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 24-10-02 17:29

Hej Anders!
Tak for din kommentar.
M.h.t. kontrast er det svært, når det er en skærm billedet ses på. Jeg har
justeret min skærm ind til gamma 2.2 og ved denne indstilling ser billederne
rigtigt ud i kontrast og farver både på skærm og udskrevet på papir.
Beskæring havde jeg egenlig ikke overvejet.

Hilsen Hans

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 24-10-02 18:31

On Thu, 24 Oct 2002 17:49:46 +0200, "Hans Chr. Sørensen"
<hcs@tune.dk> wrote:

>Se på.
>http://fotokritik.jirty.dk/index_text.asp
>
>Hilsen Hans

Hvordan får man billedet frem, jeg får kun indexet
mvh Ebbe

Fra : Tom Wagner

Dato : 24-10-02 19:29

On Thu, 24 Oct 2002 19:30:41 +0200, Ebbe Hansen
<ebbeh@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hvordan får man billedet frem, jeg får kun indexet

Det fremgår heller ikke særlig tydeligt, men du skal klikke på første
kolonne (år og ugenr.) i øverste række.

Tom

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 24-10-02 19:41