Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Driver til softwareen til Medion 9700 Digi~
Fra : Thomas.K

Dato : 24-10-02 15:12

Jeg Kan ikke få softwaren der medfølger medion 9700 til at virke
ordentlig. Jeg har installeret fra den medfølgende CD. MD9725. Når jeg
starter softwaren (på det tidspunkt er camet sat i usb'en) får jeg en
popup der siger at der ikke er fundet noget Digicam. Men windows XP har
fundet camet, kan jeg høre på beep'et + at XP har fundet og installeret
den nye hardware(skriver den). Jeg kan kun Starte MD9725 programmet op
igenem Photoshop 5.0 som også medfølger Digicamet. Er der andre der har
samme problem og en løsning på det? Jeg har søgt på Medions homepage,
men der står ikke engang at de har noget med cams at gøre.

mvh

Thomas

http://www.kandu.dk/

Fra : jjandersen

Dato : 17-10-03 13:33

Jeg havde samme problem med mit (med at softwaren ikke kunne se
kameraet).

Fandt dog ud af at det skyldes at xp fandt mit kamera som en anden model
end md9725.
Jeg gik ind under hardware egenskaber og tvang den til at godtage den
driver jeg fodrede den med (fra cd'en).

Håber også at denne løsning virker for dig.

vh Jacob

http://www.kandu.dk/