Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billige CF kort?
Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 24-10-02 13:57

Hej med jer.

Hvor finder man campact flash kort til rimelige priser? Kan det betale sig
at købe over nettet, når der løber porto osv. på?

/morten

--
Kind regards,
Morten Bock Sørensen, Århus N, Denmark.

Fra : Peter Kjær

Dato : 24-10-02 14:38

Prøv at kikke på www.edbpriser.dk , og ja der er sikkert en del at spare.

--
Mvh,

Peter Kjær
www.air365.dk - Dykkerklubben for alle certifikater.
www.dacor.dk - Min hjemmeside om dykning og UV-fotografering med stort
online billedarkiv

Fra : Lars [8210]

Dato : 24-10-02 15:02

"Morten Bock Sørensen" <news"NOSPAM"@mortenbock.dk> wrote in message
> Hej med jer.
>
> Hvor finder man campact flash kort til rimelige priser? Kan det betale sig
> at købe over nettet, når der løber porto osv. på?
>
> /morten

Se http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp - er er det 40-50 % billigere end
hos edbpriser.dk

mvh
Lars

Fra : Peter Dahl

Dato : 24-10-02 20:08

"Morten Bock Sørensen" <news"NOSPAM"@mortenbock.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer.
>
> Hvor finder man campact flash kort til rimelige priser? Kan det betale sig
> at købe over nettet, når der løber porto osv. på?
>
> /morten

Jeg har flere gange handlet på QXL - og et par gange købt CF-kort hos ......
tænke tænke Arne i Rødovre. Men jeg har sparet portoen ved selv at hente.

Peter