Kan næsten ikke vente til imorgen
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 24-10-02 13:41

Uha tiden går langsomt når man venter på en lille ny misling. Jeg kan næsten
ikke vente..... Godt jeg skal på arbejde hele aften idag og hele dagen i
morgen ellers ville jeg da gå til af spænding...

Hilsen Randi der kigger på uret hele tiden

Fra : Marie-Louise

Dato : 24-10-02 19:52

> Hilsen Randi der kigger på uret hele tiden
>
> Hej Randi!

Jeg forstår dig godt! Jeg har ventet i to uger på min lille ny ebony
orientaler, og imorgen aften sker det!! Pyha hvor man glæder sig!

Marie-Louise
+ Horus og Astarte der nok ikke ville glæde sig hvis de vidste hvad der
skulle ske...

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-10-02 20:02

Randi Skindbjerg Kristensen <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk> skrev
i en news:3db7ea49$0$97610$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> morgen ellers ville jeg da gå til af spænding...
>

> Hilsen Randi der kigger på uret hele tiden

Så Randi, nu nærmer tiden sig!!

Hvad mon rødderne siger til at få en lillesøster??

Min aby; Ferina, ser helst, at der ikke bliver snakket mere om killinger og
slet ikke vist billeder. Hun synes, at jeg får sådan et dumt udtryk i
ansigtet, når jeg ser på småkravlet *GG*.
Hun fik en lillesøster for 3 år siden, Nikita, og det er efter hendes mening
temmelig tit 1 for mange!!
Så eventuelle gode ideer om at belemre hende med flere småsøskende, det kan
jeg godt glemme alt om - suk!

Men alt mulig held og lykke med Futte-pigen (eller hvad hun nu skal hedde)

mvh Eva