Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Skjult markedsføring!
Fra : Poul Carstens

Dato : 24-10-02 13:16

Er jeg den eneste der finder det dybt skummel at man ikke kan skrive
Symfonikoncert, uden at skrive Nikon?
SymfoNIKONcert...
tyg lidt på den ...

/poul

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-10-02 13:44

Poul Carstens wrote:

> Er jeg den eneste der finder det dybt skummel at man ikke kan
> skrive Symfonikoncert, uden at skrive Nikon?
> SymfoNIKONcert...
> tyg lidt på den ...

I news:dk.kultur.sprog som udelukkenden focuserer på sproget, vil
du sikkert kunne få noget interessant ud af et sådant udspil.

- og nej dette er ikke et FUT...:)

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 24-10-02 14:31

On Thu, 24 Oct 2002 14:16:29 +0200, Poul Carstens wrote:

>Er jeg den eneste der finder det dybt skummel at man ikke kan skrive
>Symfonikoncert, uden at skrive Nikon?
>SymfoNIKONcert...
>tyg lidt på den ...

Ja, og det er forargeligt at man hylder en bestemt producent, når der
bliver fyret en canon af under højmessen. At Philippe Gonzales' store
tonedigt "Casio Grande" er den rene lobhudling af bemeldte japanske
udstyr, har været kendt længe.

I det hele taget må man sige, at de japanske marketingafdelinger har
været ret kvikke til denne disciplin. I uge 48 skal der være et stort
korstævne i Nakasaki og det er sponsoreret af Samsung!

Det ender vel med, at opførelser af Richard Strauss' Fuji-symfoni [1]
bliver afbrudt hver halve time, for at dirigenten kan få lejlighed til
at gøre opmærksom på, at næste koncert finder sted om en uge i SONY
(Sity of New York).

[1] Alpe-symfoni, bob, bob, bob ..... Fes den ind?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 24-10-02 17:24

"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> skrev i en meddelelse
>Er jeg den eneste der finder det dybt skummel at man ikke kan skrive
>
> Ja, og det er forargeligt at man hylder en bestemt producent, når der
> bliver fyret en canon af under højmessen.

Og det endda til et større publikum - SÅ mange er der heller ikke der taler
dansk! (Mon Nikon har en forholdsvis større DK markeds andels end Canon?)

At Philippe Gonzales' store
> tonedigt "Casio Grande" er den rene lobhudling af bemeldte japanske
> udstyr, har været kendt længe.

Casios manglende succes må så skyldes alle os ignoranter der ikke kender
Philippe

[...] Nok ævl herfra