MS Windows
briani 27239
K: Kabinet
Fra : Jimmy

Dato : 24-10-02 13:00

Hej

Kunne ikke se min tråd og havde yderligere info.

Jeg har lige erhvervet mig et ATX-bundkort og mangler nu et kabinet med 7
PCI/ISA pladser samt ATX-strømforsyning.

Er der nogen, som har et tilbud til mig?

Glemte at skrive, at jeg bor i Herlev/Kbh.

Mvh
Jimmy

Fra : Klitgaard

Dato : 24-10-02 13:07

"Jimmy" <spoerg@efter.den> skrev i en meddelelse

> Er der nogen, som har et tilbud til mig?

Nej, prøv news:dk.marked.privat.edb

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Jimmy

Dato : 24-10-02 19:25

"Klitgaard" <mrsmooth@FJERNDETTEprivat.dk> wrote in message

> "Jimmy" <spoerg@efter.den> skrev i en meddelelse

> Nej, prøv news:dk.marked.privat.edb

God ide!
Nu kan jeg sq bedre forstå jeg ikke kunne se mit indlæg på hverken Sunsite
eller get2net!

Beklager.

Mvh
Jimmy