CM4 Nyhederne
Fra : Nicolai

Dato : 24-10-02 11:58

Synd som SIGAMES altid er overbelastet.
Selv på alm. dage er deres site sløv.

Kan kun anbefale www.cmdanmark.dk :)

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Michael Sørensen

Dato : 24-10-02 12:03

> Synd som SIGAMES altid er overbelastet.
> Selv på alm. dage er deres site sløv.
>
> Kan kun anbefale www.cmdanmark.dk :)

Tak for det. Helt enig i, at SI-Games altid kører lidt trægt og nu har jeg
sat i en time og prøvet at komme ind på deres site - uden held - så tak for
tippet. Er det forresten helt det samme man kan hente der, som på si-games?

Fra : Nicolai

Dato : 24-10-02 13:04

> [...]
> tippet. Er det forresten helt det samme man kan hente der, som på si-games?
Jeps, filerne er kun originale

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 24-10-02 13:00

On Thu, 24 Oct 2002 12:58:26 +0200, "Nicolai"
<nifoSPAMSUCKS@nospam.dk> wrote:

>Kan kun anbefale www.cmdanmark.dk :)

brug dk.opslag.internet når du skal reklamere for dit site!

--
http://www.patricia-brinch.dk - Min private babe side.
http://www.zelinski.dk - Indrek Zelinski Fanzone

Fra : Nicolai

Dato : 24-10-02 13:05

> brug dk.opslag.internet når du skal reklamere for dit site!

Har jeg nu ødelagt din dag?
Denne afsløring af CM4 var ventet af MANGE cmfans, og så er det max frustrerende når eidos' side
som sædvanlig ikke kan følge med.

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 24-10-02 13:36

On Thu, 24 Oct 2002 14:05:11 +0200, "Nicolai"
<nifoSPAMSUCKS@nospam.dk> wrote:

>Har jeg nu ødelagt din dag?

Næh, jeg er faktisk ret ligeglad med din side. Synes bare at du burde
skrive at det er din egen side når du nu absolut vil reklamere for
den..

Fra : Gizmoduck

Dato : 24-10-02 14:01

On Thu, 24 Oct 2002 14:36:27 +0200, Brian B. Christensen
<not@for.public> wrote:

>Næh, jeg er faktisk ret ligeglad med din side. Synes bare at du burde
>skrive at det er din egen side når du nu absolut vil reklamere for
>den..

i det her tilfælde kan jeg ikke se noget problem i "reklamen" da hans
link har relevans for tråden, at det så er hans egen siden er jo bare
godt for ham :)

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : Nicolai

Dato : 24-10-02 14:11

> i det her tilfælde kan jeg ikke se noget problem i "reklamen" da hans
> link har relevans for tråden, at det så er hans egen siden er jo bare
> godt for ham :)

Tak for det. Og 'godt for ham' er et voldsomt begreb, når jeg ikke har indtjening på den site. Heller ikke som reklamer :)

Fra : Herold

Dato : 24-10-02 14:27

> Tak for det. Og 'godt for ham' er et voldsomt begreb, når jeg ikke har
indtjening på den site. Heller ikke som reklamer :)

Din indtjening på sitet gør ingen forskel. Det er stadig reklamen. Istedet
skulle du måske have deltaget i trådene omkring CM der har været de seneste
par dage, og have inkluderet linket i din signatur. Den er nemlig din egen.

Fra : Nicolai

Dato : 24-10-02 14:40

> skulle du måske have deltaget i trådene omkring CM der har været de seneste
> par dage, og have inkluderet linket i din signatur. Den er nemlig din egen.

Det havde være ufedt, når folk ikke kan få fingrene i de cm4 ting hurtigt nok jo.
Men lad det ligge, og se mit argument længere nede.

(og ja, forstår godt 'røren', da jeg selv ser for mange reklamer i news, men skulle jeg i stedet have
fået en anden til at lave indlægget? - det ligner at dit ptoblem er at jeg står som ejer af siden)

Fra : Herold

Dato : 24-10-02 14:30

> i det her tilfælde kan jeg ikke se noget problem i "reklamen" da hans
> link har relevans for tråden, at det så er hans egen siden er jo bare
> godt for ham :)

Men når det er ham selv der starter tråden, kan du godt se den er lidt
rådden i kanterne ikke? Meningen har sikkert været god nok, men skulle have
været formidlet bare en smule anderledes.

Pointen er at uanset intentionen af det oprindelige indlæg, så er det ikke
"okay" at acceptere det, da vi så ugen efter har to der bruger samme
argument og henviser til den oprindelige tråd, hvor det jo var "okay".

Så nej, det er ikke "okay", men tak for oplysningen, og mirroret af filerne.
:)

Fra : Nicolai

Dato : 24-10-02 14:36

> Men når det er ham selv der starter tråden, kan du godt se den er lidt
> rådden i kanterne ikke? Meningen har sikkert været god nok, men skulle have
> været formidlet bare en smule anderledes.
Det begrunder jeg så i næste tråd ;)

> Pointen er at uanset intentionen af det oprindelige indlæg, så er det ikke
> "okay" at acceptere det, da vi så ugen efter har to der bruger samme
> argument og henviser til den oprindelige tråd, hvor det jo var "okay".
k...

Fra : Nicolai

Dato : 24-10-02 14:04

> Næh, jeg er faktisk ret ligeglad med din side. Synes bare at du burde
> skrive at det er din egen side når du nu absolut vil reklamere for
> den..

Indrømmet, den står i mit navn. Men det er også alt. jeg er absolut ikke webmaster der.

Og som sagt, var det ren reklame havde jeg sguda skrevet www.cmdanmark.dk i topic i stedet
DET havde været irriterende

Fra : Herold

Dato : 24-10-02 14:26

> Og som sagt, var det ren reklame havde jeg sguda skrevet www.cmdanmark.dk
i topic i stedet
> DET havde været irriterende

Skal det nu være et modargument? Et opslag er et opslag, uanset hvad.

Fra : Nicolai

Dato : 24-10-02 14:32

> Skal det nu være et modargument? Et opslag er et opslag, uanset hvad.

Ja det var faktisk et godt argument jeg kom med. Har jeg også ødelagt din dag?
som sagt, hvis CM ikke er noget for dig / jer, havde i jo med emnet 'CM4 Nyhederne'
en rig mulighed for at vælge fra, og spilde jeres tid med noget andet.

Det vi diskuterer her er om den url står FØR elle EFTER en streg.
Jeg demonstrerer hermed forskellen:

1. Indlæg:

[...]

Og Indlægget som det skulle have set ud i jeres øjne:

KONKLUSION - I HAR FOR MEGET TID!!!

Fra : Herold

Dato : 24-10-02 14:42

> [...]
Nyhederne'
> en rig mulighed for at vælge fra, og spilde jeres tid med noget andet.

Nej. CM er ganske ontopic, og det er der ingen der ændrer på. Indlæg med
henblik på reklame for sites, er ikke ontopic.

> Det vi diskuterer her er om den url står FØR elle EFTER en streg.
> Jeg demonstrerer hermed forskellen:

Nej. Det er ikke det vi (jeg) siger. Prøv at læse det igen. Der er mere end
én pointe.

Du opretter et indlæg, med henblik på at få brugere til dit site. Det er et
opslag. Det er ikke i orden.

Lad os vende den og tage en anden lignende situation. En spørger om CM4. Du
skriver: "Der er kommet noget nyt om CM4 i dag. SIGames er desværre nede
pga. trafik lige i øjeblikket, men jeg har lagt filerne på www.cmdanmark.dk,
så I kan hente dem der." Det er i orden, da det ikke er et opslag, men en
venlig henvisning.

At du bare rykker URL'en ned i signaturen gør ikke det oprindelige indlæg
til mindre af et opslag. Hvis du derimod svarer på andre ting her i gruppen,
med cmdanmark stående i din signatur, så er det i orden (så længe du
selvfølgelig er ontopic).

Det er ihvertfald min tolkning af reglerne.

> KONKLUSION - I HAR FOR MEGET TID!!!

Tag dig sammen og læs hvad jeg skriver istedet. :) Så sparer vi begge tid.

Fra : Nicolai

Dato : 24-10-02 14:46

> Du opretter et indlæg, med henblik på at få brugere til dit site. Det er et
> opslag. Det er ikke i orden.
Hmm - som sagt er jeg kun ejer, ikke webmaster :)
Og antal brugere er underordnet, vi spiller anyway - mig underordnet :)

> [...]
> så I kan hente dem der." Det er i orden, da det ikke er et opslag, men en
Enig. Helt enig. Men igen skulle jeg bare have formuleret mig anderledes...

> Det er ihvertfald min tolkning af reglerne.
Som er helt fin, men igen, du har for meget tid :)

Fra : Herold

Dato : 24-10-02 14:48

> Hmm - som sagt er jeg kun ejer, ikke webmaster :)
> Og antal brugere er underordnet, vi spiller anyway - mig underordnet :)

Ja. Men du er tilknyttet. :)

> Enig. Helt enig. Men igen skulle jeg bare have formuleret mig
anderledes...

Nemlig. Det er nok der den ligger.

> Som er helt fin, men igen, du har for meget tid :)

Nej, jeg er bare for meget på nettet. Så går man op i den slags. :)

Fra : Nicolai

Dato : 24-10-02 14:50

> Nej, jeg er bare for meget på nettet. Så går man op i den slags. :)

Jeg kender det. jeg har samme 'problem' :)

Fra : Lars Holm

Dato : 24-10-02 15:06

On Thu, 24 Oct 2002 15:48:11 +0200, "Herold"
<jacob@boomtown.net.invalid> wrote:

>Nej, jeg er bare for meget på nettet. Så går man op i den slags. :)

Som jeg kan se på din header benytter du dig af Sunsites tjenester.
Kan dette passe?
I så fald bør du fluks sørge for at bringe hele dit afsendernavn, da
deres politik ikke tolererer nickbrug.

zappet fra www.sunsite.dk

Real Name
It is required to use the accurate personal name (also called "real
name") in each posting, particularly in the From: or Sender: field. It
is not sufficient to include your name in the signature solely.

Fra : Nicolai

Dato : 24-10-02 15:14

Fnis - skal love for vi er kommet langt fra emnet - fik jeg nævnt www.cmdanmark.dk ?

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-02 20:40

On Thu, 24 Oct 2002 16:14:09 +0200, "Nicolai"

>Fnis - skal love for vi er kommet langt fra emnet - fik jeg nævnt www.cmdanmark.dk ?

ja kan man ikke knalde dig på den ene måde
prøver man tilsydeladene på andre måder

ellers syntes jeg du har ret til at gøre det på din måde og ligge
linket ud på nettet på, jeg ser ingen reklame i det kun som en service
til alle os der har ventet det meste af dagen på at komme ind på
siggames

Til brokrøvende kan jeg kun sige STØRRE SKO OG STØRRE SOLBRILLER

TBL

Fra : Nicolai

Dato : 24-10-02 21:27

> linket ud på nettet på, jeg ser ingen reklame i det kun som en service
> til alle os der har ventet det meste af dagen på at komme ind på
> siggames

Mange tak - og skulle vi så ikke få SIGAMES til at få sig en ordentlig server!
(den er jo også sløv til hverdage ;)

Fra : Herold

Dato : 24-10-02 22:17

> [...]
> linket ud på nettet på, jeg ser ingen reklame i det kun som en service
> til alle os der har ventet det meste af dagen på at komme ind på

Godt at meninger ikke giver ret :P

Fra : Michael Sørensen

Dato : 24-10-02 23:32

> ellers syntes jeg du har ret til at gøre det på din måde og ligge
>
> Godt at meninger ikke giver ret :P

Apropos OT, er denne diskussion omkring hvilken måde, der er rigtigt og
forkert så ikke mindst lige så OT og evt. i stedet være under et
dk.snak.mudderkastning.

P.S. tak for linket, som jeg heller ikke ser som gratis reklame, men nærmere
en hjælp.

Fra : Nicolai

Dato : 24-10-02 23:55

> Apropos OT, er denne diskussion omkring hvilken måde, der er rigtigt og
> forkert så ikke mindst lige så OT og evt. i stedet være under et
Jo

> dk.snak.mudderkastning.
Synes faktisk vil beholdte salontonen :)

> P.S. tak for linket, som jeg heller ikke ser som gratis reklame, men nærmere
> en hjælp.
Kanon. Det var meningen :)

Fra : Nicolai

Dato : 24-10-02 13:06

> brug dk.opslag.internet når du skal reklamere for dit site!

Og forresten. Hvis det kun var for at reklamere, så havde jeg skrevet url i topic, så tag det dog roligt.
Er du ikke CM fan, kunne du let of elefant springe over, da topic vist dækker meget godt?

Fra : Nicolai

Dato : 24-10-02 14:49

Mit argument er også, at jeg ingen kredit får fra alle dem som har kunne hente filerne med det samme.
vi havde 60 aktive brugere på et tidspunkt, mod mormalt under 10 samtidige brugere.

Derudover alle dem der suger filerne uden at være online.

Istedet skal vi slås om min formulering af et indlæg, som helt sikkert har været populært.

Som sagt, havde jeg sagt at jeg havde lagt filerne til download, og så skrevet siten i signaturen,
havde vi ikke haft denne diskution.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 25-10-02 15:59

Hva er CM4 ?

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 25-10-02 17:19

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> wrote in message
> Hva er CM4 ?

Jeg vil gætte på "Championship Manager 4"...

Lars B. Jensen
http://www.zulfo.dk http://www.sheewaklub.dk