Saga i Viften
Fra : Hanne

Dato : 27-02-01 09:04

Hej dkm
Jeg må altså lige fortælle at Saga spiller i Viften den 23. marts. Jeg
hørte dem rigtig meget tilbage i mine unge dage ) Det er vel 15-20
år siden eller der omkring. Da var det virkelig stort musik. Så vidt jeg
husker var de banebrydende med deres elektroniske trommer. Jeg glæder
mig i hvert fald til at høre om de stadig duer til noget )) Det er
stort set den samme besætning som dengang.
Hanne

Fra : Amazing Pudding

Dato : 27-02-01 13:59

"Hanne" <diva1@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig i hvert fald til at høre om de stadig duer til noget )) Det er
> stort set den samme besætning som dengang.

Wov, a blast from the past! Mindes stadig med glæde deres første 4 albums:
Saga, Images at twillight, Silent Knight og Worlds Apart. Har desværre
mistet dem i mellemtiden. Gad vide om de er til at holde ud at høre på i
dag? Jeg var faktisk til koncert med Saga i Århus. Det må have været i 1981
eller 1982, og ja, de elektroniske trommer f.eks. i nummeret A Brief Case
(hed det vist) var virkelig noget der kunne bringe folk op af stolene *S*.

Amazing Pudding.

Fra : Amazing Pudding

Dato : 27-02-01 14:07

> [...]
> (hed det vist) var virkelig noget der kunne bringe folk op af stolene *S*.

Og en spøjs ting: Det var en ung Chris Rea der spillede som opvarmning! Det
var på det tidspunkt han for alvor slog igennem med albummet Water sign og
især nummeret I can hear your heartbeat. Ak ja, tænk at det nummer snart er
20 år!

Amazing Pudding.