Kendte personers sexliv
Fra : Tomas O.

Dato : 24-10-02 10:51

Meget apropos den tråd om sex-chikane er der så udkommet en bog skrevet af
en berømt dansk politikers tidligere kone... genem 27 år!

Hun hænger ham ud som en kvindebedårer der ikke kan holde nallerne for sig
selv og siger citat 'alle de ulukkelige samlejer' om det samliv de havde.

Helt ærligt! Hvad fanden brokker hun sig over.. havde hun ikke en fri
vilje, kunne hun ikke når som helst være skredet?

Jeg synes hun virket temmelig ynkelig! Desuden synes jeg at vakse det
beskidte undertøj på den måde er under lavmålet, bevares hun skal nok sælge
en hel del eksemplarer til folk der ikke selv har et liv.

Tomas

Fra : Steen Johansen

Dato : 24-10-02 14:50

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
[...]

Tæller det de lovede i kirken ikke?
Mvh Steen

Fra : Gitte

Dato : 25-10-02 06:38

Hej

>Tæller det de lovede i kirken ikke?

Det man lover i kirken er godt nok noget med "til døden jer skiller",
men der er bestemt også en del af det, der går på at man skal "elske
og ære hinanden" - det hænger måske lidt dårligt sammen med løbende
utroskab? Eller sagt på en anden måde, hvis den ene part bryder
"aftalen", hvorfor skulle den anden så føle sig forpligtet af
"aftalen"?

MVH
Gitte

Fra : Anita

Dato : 24-10-02 15:51

"Tomas O." skrev

> Helt ærligt! Hvad fanden brokker hun sig over.. havde hun ikke en fri
> vilje, kunne hun ikke når som helst være skredet?

Ja det kan være svært at forstå. Det er så populært for tiden med disse
bøger, og jeg synes det er totalt mangel på respekt at udlevere et andet
menneske på den måde. Noget man jo bør huske er, at når man peger på andre,
er der 3 fingre der peger tilbage på en selv. Så når man skælder andre huden
fuld med deres fejl og mangler, så er der som regel god grund til at kigge
indad i samme omgang.

Jeg har ikke læst bogen, og gør det temmelig sikkert heller ikke, så jeg ved
ikke om hun er en af dem, der bare peger uden at pege indad.

En anden ting er, at det jo altid er så let at brokke sig - især bagefter
det er gået galt. Hvis fx. han er smuttet med en yngre model, er det jo let
at sige: "jamen det var også et dårligt forhold...bla.bla.". Selvom man
måske i virkeligheden er hamrende ked af det og synes det var et udmærket
forhold.

Venligst Anita

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-10-02 18:14

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

> Hun hænger ham ud som en kvindebedårer der ikke kan holde nallerne
> for sig selv og siger citat 'alle de ulukkelige samlejer' om det
> samliv de havde.

Har netop læst et interview med omtalte ko i et blad, du normalt ikke læser
(EB). Her påstår hun hårnakket, at bogen er ren fiktion. Så udover at være
en led ko, er hun tillige en led løgner.

--
-Jens B.

Fra : Tomas O.

Dato : 24-10-02 18:22

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in

> [...]
> læser (EB). Her påstår hun hårnakket, at bogen er ren fiktion. Så
> udover at være en led ko, er hun tillige en led løgner.

Flot. Så hun sviner manden til på falske præmisser ovenikøbet. Hvad får
mennesker til at være så ynkelige?

Er det bare ren pengebegær?

Eller er hun vitterligt en såret kvinde der ikke kunne få fingeren ud i
tide?

Tomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-10-02 18:32

> Er det bare ren pengebegær?
>
> Eller er hun vitterligt en såret kvinde der ikke kunne få fingeren ud
> i tide?

Næ du, det er bare den sædvanlige sang: "Se på mig! Jeg vil have
opmærksomhed! For enhver pris!". Hun er blot en avanceret udgave af en
Robinson-deltager. Var man rigtig ondskabsfuld, kunne man kalde hende en
knap så avanceret udgave af Katka Kean. Mænd som Auken må leve med kvinder
som hende (og omvendt). Når den ene part ikke længere tjener sit formål,
dumpes denne (Auken mistede som bekendt muligheden for en absolut toppost,
hvorefter koen ikke kunne bruge ham længere).

--
-Jens B.

Fra : Henning

Dato : 25-10-02 06:41

Jens Bruun wrote:

> sit formål, dumpes denne (Auken mistede som bekendt muligheden for en
> absolut toppost, hvorefter koen ikke kunne bruge ham længere).

Det var nu Hans Engel *G*

MVH
Henning

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-10-02 06:56

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> Det var nu Hans Engel *G*

Næ, det var nu Auken. Du blander vist en anden bog ind i diskussionen nu.

--
-Jens B.

Fra : Henning

Dato : 26-10-02 06:44

Jens Bruun wrote:
> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> Næ, det var nu Auken. Du blander vist en anden bog ind i diskussionen
> nu.

Jeg var ikke klar over at Auken havde et sexliv *G*

Men ok, i følge konen er det jo så bare et fiktivt sexliv ? *GGG*

MVH
Henning

Fra : Per

Dato : 25-10-02 04:23

In article <Xns92B1788C5A9A9IMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...
> Meget apropos den tråd om sex-chikane er der så udkommet en bog skrevet af
> en berømt dansk politikers tidligere kone... genem 27 år!

Det hørte jeg tilfældigvis i radioen. Eftermiddags værterne trode ikke på
hun var blevet der i så lang tid hvis han havde været så elendig i sengen
;)

> Jeg synes hun virket temmelig ynkelig!

Enig. Jeg syntes det er trist når folk absolut skal hænge den anden ud
efter et forhold er slut.