Endelig har jeg downloaded Napster og hvad~
Fra : Hanne

Dato : 27-02-01 08:59

Hej dkm
Jeg blev bare helt euforisk i går da jeg endelig fik downloaded Napster,
men jeg kan ikke downloade musikken, snøft. Er der nogen der har en ide
til hvad der går galt ) Havde jo lige glædet mig til den helt nye
verden som lå for mine fødder
Hilsen en fortvivlet Hanne

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 27-02-01 09:41

Hanne skrev:

> Jeg blev bare helt euforisk i går da jeg endelig fik downloaded
> Napster, men jeg kan ikke downloade musikken, snøft.

Ja, det er synd for dig. Nu må du jo til at betale for den musik, du
hører...

--
http://jonaskochbentzen.dk/

Fra : KASPER

Dato : 27-02-01 10:43

"Hanne" <diva1@ofir.dk> wrote in message
> [...]
ide
> til hvad der går galt ) Havde jo lige glædet mig til den helt nye

Hvad er problemet helt konkret? Hvilke fejl melder Napster?

Der kan være mange årsager til at du ikke kan få musikken hentet - husk
at du henter fra andres private maskiner og der derfor kan være
problemer med deres forbindelse, opsætning af Napster osv. sov.

--
KASPER

Fra : Hanne

Dato : 27-02-01 10:59

KASPER <kd42@hotmail.com> skrev i en

> Hvad er problemet helt konkret? Hvilke fejl melder Napster?

Det tager 7 lange og 7 brede. Den begynder godt nok at downloade men det
er som om den til sidst giver op og meddeler at det mislykkedes.

Hanne

Fra : KASPER

Dato : 27-02-01 11:07

> Det tager 7 lange og 7 brede. Den begynder godt nok at downloade men
det
> er som om den til sidst giver op og meddeler at det mislykkedes.

Det lyder som om maskinen/forbindelsen i den anden ende ikke kan følge
med. Det er desværre det største problem ved Napster. Der er ikke andet
for end at finde sangen hos en anden, der forhåbentligt har en bedre
forbindelse.

--
KASPER

Fra : Hanne

Dato : 27-02-01 11:29

> [...]
andet
> for end at finde sangen hos en anden, der forhåbentligt har en bedre

Det er lige nøjagtigt det jeg gør, og så gentager historien sig igen og
igen.

Hilsen en meget bedrøvet Hanne

Fra : Tina

Dato : 27-02-01 11:38

Hanne <diva1@ofir.dk> skrev i en

> KASPER <kd42@hotmail.com> skrev i en

> andet
>
> Det er lige nøjagtigt det jeg gør, og så gentager historien sig igen og
> igen.
>
> Hilsen en meget bedrøvet Hanne

Hvad er din egen forbindelse?

Lige nu har jeg også problemer med at hente via Napster. Det svinger lidt i
perioder. Jeg sidder ved en 256/128 kb/s ADSL forbindelse.

Tina

Fra : Hanne

Dato : 27-02-01 16:40

Tina <nuggi25@eon.dk> skrev i en

> Hvad er din egen forbindelse?
>
> Lige nu har jeg også problemer med at hente via Napster. Det svinger
lidt i
> perioder. Jeg sidder ved en 256/128 kb/s ADSL forbindelse.

Øhh, jeg har ADSL forbindelse 256/256 tror jeg nok )) Så det skulle
ikke være det der er problemet. Vi har 2 computere koblet på og den
anden har ikke problemer.

Hanne

Fra : Tobbi

Dato : 02-03-01 21:04

det har nok noget at gøre med forbindelsen i den anden ende, du kan evt
vælge at sætte Connection : AT LEAST , og så vælge fx cable eller dsl så får
du kun fat i folk med rimelig hurtige forbindelser....

Fra : harry

Dato : 06-03-01 08:43

snup evt det samme nummer 10-20 steder. så kan du pille dem med
dårligste rates fra efterhånden.

mvh
harry