Soltek ATX SL-85ERV
Fra : Lars Hjortø

Dato : 24-10-02 11:10

Hej med jer.

Jeg har planer om at købe nævnte bundkort da det opfylder en del af de krav
jeg har. De er følgende:

Det kan køre 533 MHz FSB.
Det kan køre med PC3200 DDR-RAM.
Der er USB 2.0.
Der er 3 RAM-sokler.
Det understøtter AGP x8.
Mindst 5 PCI-slots (Det har 6).
Og så er der integreret lydkort. Når man som jeg ikke går så meget op i hvad
lydkort der sidder i er det nu også meget godt.
Men nu er spørgsmålet: Er der nogen der kender overnævnte bundkort og har
gode/dårlige erfaringer med det. Det kører med et VIA P4X4400 chipset og det
er jo ikke ligefrem det man ser i de fleste bundkort.

Håber der er nogen der kan give lidt info om det.

Venlig hilsen Lars.

---

Fra : Karsten Madsen

Dato : 24-10-02 12:23

> Men nu er spørgsmålet: Er der nogen der kender overnævnte bundkort og har
> gode/dårlige erfaringer med det. Det kører med et VIA P4X4400 chipset

Jeg har samlet flere computere med ovenstående bundkort.
Ingen problemer, bare BIOS er opdateret til mindst ver. 1.3.

Jeg ville dog vælge det nyeste SL-85ERV2, der bruger VIA P4X400A chipsættet.

Hilsen Karsten

Fra : Lars Hjortø

Dato : 24-10-02 14:28

"Karsten Madsen" <karsten@kamacom.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ingen problemer, bare BIOS er opdateret til mindst ver. 1.3.
>
> Jeg ville dog vælge det nyeste SL-85ERV2, der bruger VIA P4X400A

Tak for info.
Ved du om man kan købe det med LAN på her i Danmark (SL-85ERV2-L)? Jeg har
ikke kunne finde det, men kan se at det eksisterer på deres hjemmeside.
Ikke at det betyder så meget om det er på eller ej, men det er en rar ting
når det er integreret på bundkortet.

Venlig hilsen og tak
Lars.

---

Fra : Karsten Madsen

Dato : 24-10-02 19:58

> Ved du om man kan købe det med LAN på her i Danmark (SL-85ERV2-L)?

Jeg har endnu ikke set det hos mine leverandører, og mon ikke også
efterspørgslen vil være for lille til at føre det.

Hilsen Karsten