I'll be missing you
Fra : Christoffer Olsen

Dato : 24-10-02 09:54

Hej

Puff Daddy har lavet en coverversion af det seje nummer, men hvem er
det nu lige der har lavet den originale?

Christoffer Olsen

*** Debian GNU/Linux - http://www.debian.org ***

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 24-10-02 10:21

Christoffer Olsen wrote:
> Puff Daddy har lavet en coverversion af det seje nummer, men hvem er
> det nu lige der har lavet den originale?

Gert K

/Nikolaj

Fra : Michael Petersen

Dato : 24-10-02 10:22

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i

> Gert K
>
> /Nikolaj

og Sting/police (every breath you take)

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : Torben

Dato : 24-10-02 10:38

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse

> Gert K

heheheh.. ;)

-Torben

Fra : Anders F. Nielsen

Dato : 24-10-02 14:06

"Nikolaj Borg" wrote
> Gert K

Rent faktisk var det Richard Zedalius :)

'Anders

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 24-10-02 19:24

Anders F. Nielsen wrote:
> "Nikolaj Borg" wrote
>
> Rent faktisk var det Richard Zedalius :)

Ja, jeg tænkte på Gert K's Midt i en drøm. My bad. Richard Z lavede derimod
et cover af Puff Daddy nummeret - sammen med sin bror Bjarkov.

/Nikolaj

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 24-10-02 19:31

"Anders F. Nielsen" <afn@nospam.dk> writes:

> "Nikolaj Borg" wrote
>
> Rent faktisk var det Richard Zedalius :)

Mener at have læst at Puff Daddy rent faktisk er Gert K iført
en maske.

Fra : -V-

Dato : 24-10-02 19:11

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote in message

> Gert K

ROFL!!!!

Good 'un, Nikolaj.

-V-

Fra : Søren Gottlieb

Dato : 24-10-02 16:44

> Puff Daddy har lavet en coverversion af det seje nummer, men hvem er
> det nu lige der har lavet den originale?

Texas har lavet et nummer der hedder
"I´ve been missing you", på CDén "Ricks Road".
Er det mon det??

Hilsen Søren.

Fra : Dennis Lange

Dato : 25-10-02 07:25

I news:p2pk8-8n.ln1@dtext.news.tele.dk skrev Christoffer Olsen:
> Hej
>
> Puff Daddy har lavet en coverversion af det seje nummer, men hvem er
> det nu lige der har lavet den originale?

Var det ikke Sting og/eller The Police?

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...
Tag et kig på http://kommunalbastards.org/oe/svtilre.html
-Brugte fagbøger? Kig på www.pensum.dk eller www.books4sale.dk

Fra : Dennis Lange

Dato : 25-10-02 07:47

I news:apao6s$1arl$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk skrev Dennis Lange:
> I news:p2pk8-8n.ln1@dtext.news.tele.dk skrev Christoffer Olsen:
> Var det ikke Sting og/eller The Police?

Og så hed den iøvrigt Every Breath You Take...

--

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 25-10-02 18:00

"Dennis Lange" <dblng2@hotmail.com> writes:

> Og så hed den iøvrigt Every Breath You Take...

Yes, det var den jeg ledte efter.

Tak til jer alle, især Richard og Gert.

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 25-10-02 07:29

"Christoffer Olsen" <christofferolsen@ninja.dk> skrev i en meddelelse

> Puff Daddy har lavet en coverversion af det seje nummer, men hvem er
> det nu lige der har lavet den originale?

Du tænker sikkert på nummeret "Missing You" med John Waite...
(som i øvrigt også Tina Turner har indsunget på et tidspunkt!)
....Eller er jeg helt galt på den?

/Michael.

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 25-10-02 08:02

"Michael Alø-Nielsen" <m-alo@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Du tænker sikkert på nummeret "Missing You" med John Waite...
> (som i øvrigt også Tina Turner har indsunget på et tidspunkt!)

Ja, jeg er vist helt galt på den...!
Det ER Police nummeret "Every Breath You Take" fra "Syncronicity" albummet
der er tale om...
En hurtig søgning på Google bragte mig tilbage på rette spor...!

/Michael.

Fra : Lise Mølbæk

Dato : 02-11-02 20:52

Det var sæ'fø'li STING og THE POLICE's "I'll be watching you"
Christoffer Olsen <christofferolsen@ninja.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:p2pk8-8n.ln1@dtext.news.tele.dk...