Anbefaling af bådudstyrsforretning
Fra : Martin Sorensen

Dato : 24-10-02 10:21

Hej ng;

Vi står og skal købe beklædning til 2 voksne og et barn til næste sæson;
yderbeklædning vest(e), livline(r).

Kan I anbefale butikker i Nordsjælland eller evt. Sverige, jeg kan hurtigt
regne ud at det bliver lidt af en udskrivning. Kan det betale sig at købe i
Sverige?

Er der et specielt tidspunkt de holder udsalg på?

mvh

Martin

Fra : Michael Nielsen

Dato : 24-10-02 11:00

Fra : Jens Skov

Dato : 25-10-02 08:17

De fleste udstyrsbutikker ligger nok temmelig ens med hensyn til priser på
"stangtøj", men nogle af dem har jævnligt udsalg af "sidste års model" osv.
så du må nok en tur rundt på nettet. brug evt. Lars Poulsens Maritime
links., jeg har selv fået noget ProRainer fra Båd og Motor i Fåborg til
væsentlig nedsat pris.
mvh JensS