MS Windows
briani 27239
Script til at kopiere bruger profiler.
Fra : Christian Petersen

Dato : 24-10-02 10:27

Hey NG! i må rette mig hvis jeg er gået forkert men jeg syntes dette var den
mest aktuelle gruppe at spørge om dette i.

Nå men sagen er den at jeg sidder med en netværk med ca 50 brugere. de køre
på et gammelt nt40 domæne, og nu er det så sket at firmaet har ændret navn
og ny skal vi ha et nyt win2k domæne...

Mit problem består i at brugerenes profiler ligger lokalt på maskinerne unde
f.eks. bruger.domæne1.dk og når jeg så melder brugeren ind i et nyt domæne
laver computeren en ny profil der hedder bruger.domæne2.dk jeg da jeg ikke
har lyst til at forstyrre samtlige brugere og rende rundt en hel dag ville
jeg gerne have automatiseret dette!

Er der nogen der ved om dette kan lade sig gøre i et logon script hvis ja er
der så nogen der har sådan et logonscript???

Mvh Christian Petersen

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 24-10-02 15:17

"Christian Petersen" <@REMOVETHIS@KrustyTK@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har lyst til at forstyrre samtlige brugere og rende rundt en hel dag ville

Der har været noget lignende oppe og vende i
news:dk.edb.system.ms-windows.server for et stykke tid siden.

Prøv at kigge og evt. spørge der.

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Christian Petersen

Dato : 25-10-02 10:23

AAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGG hvorfor er det aldrig nogen der svare på min
spørgsmål! jeg bliver jo sindsyg!!!!!