Skærme
Fijala 3554
19" Skærm ??
Fra : Luke

Dato : 24-10-02 09:47

Skal til at købe en 19" skærm og jeg har kig på en Sony CPD E430.
Nogen som kan komme med evt. andre forslag eller kommentarer om Sony'en ?

Tak
Luke

Fra : Lars-Bo

Dato : 24-10-02 21:52

Stil Uret/dato!!!

Fra : Lars-Bo

Dato : 24-10-02 21:53

Undskyld, jeg var for hurtig!

Fra : Anders [4200]

Dato : 25-10-02 18:25

Ja, ville da helt klart vælre en Samsung 959NF. Bedre skærm fåes i mine øjne
ikke.

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514797949

Sidder selv bag en 700NF og den står bare flot og utroligt klart selv efter
2 år. Kanon skærm.....

Mvh. Anders