MS Windows
briani 27239
klippe I XP
Fra : Jonni

Dato : 24-10-02 08:49

XP blokerer når jeg vil flytte markerede filer!
Når jeg vil klippe/flytte et eller flere objekter i XP, er det som om XP
starter det første objekt der markeres, et eller andet sted i
baggrunden. Det betyder at fejlmeldingen om at filen bruges af et
program kommer frem. Halvdelen af gangene kan man så 'snyde' XP ved at
markere et andet objekt og så flytte/klippe meget hurtigt.
Er der andre der kender det lille drilleri, og ved hvordan man kommer
rundt om det?

Jonni

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 24-10-02 15:19

"Jonni" <jobier@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> markere et andet objekt og så flytte/klippe meget hurtigt.
> Er der andre der kender det lille drilleri, og ved hvordan man kommer

Det er ikke fordi det fx. er billeder og XP er ved at lave thumbnails, vel?
Hvis det er, kan du evt. lade XP blive færdig og derefter klippe, eller skifte
til en visning, hvor XP ikke skal genere thumbnails....

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Jonni

Dato : 24-10-02 18:11

Stig Meyer Jensen wrote:
> [...]
> thumbnails, vel? Hvis det er, kan du evt. lade XP blive færdig og
> derefter klippe, eller skifte til en visning, hvor XP ikke skal

Jeg har valgt den klassiske mappe-indstilling, hvor man ikke har
egenskaber mv. i venstre side. Derfor burde XP ikke have behov for at
lave thumbnails. Og det er bare helt alm. klipning fra mappe til mappe,
drev til drev.
Jonni