Lidt humor
Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-10-02 08:07

Hej alle

Faldt lige over denne og syntes, at I også skulle se den.
Jeg synes den er virkelig kær og efter hvad jeg har læst mig til her i NG'
en kan den godt passe på en eller flere katte (inklusive mine egne) **GG*

mvh Eva

http://www.heste-nettet.dk/forum/1/211072/211072/

PS Håber linket virker, jeg er ingen Jette til det tekniske *S*

Fra : Leyna

Dato : 24-10-02 11:58

Hehe... Den kan jeg godt gå ind for!
--