TDC sat til salg.
Fra : Lars Raaby

Dato : 24-10-02 07:05

Så er TDC sat til salg.
Kom med et bud.
Nyheden er set på infopaq.

http://www.infopaq.dk/forside/forside.asp?artno=74755&fp=0

Lars Raaby

Don´t feed the TROLL

Fra : Jean

Dato : 24-10-02 15:14

Lars Raaby skrev:
> Så er TDC sat til salg.
> Kom med et bud.
> Nyheden er set på infopaq.
>
> http://www.infopaq.dk/forside/forside.asp?artno=74755&fp=0

Jeg vil personligt byde 12 kr. for deres service og hurtighed...

TDC er et godt firma, og deres aktie er undervurderet! TDC ligger nr. på
fastnetområdet, de har udkonkureret de andre selskaber, der udbyder ADSL....
og de har landets bedste mobilnet...

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 24-10-02 17:17

"Jean" <ask@me> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> TDC er et godt firma, og deres aktie er undervurderet! TDC ligger nr. på
> fastnetområdet, de har udkonkureret de andre selskaber, der udbyder

Jeg har da stadig ADSL hos Tiscali, så de er da ikke udkonkurreret. Og
mobilnet? Ja men jeg kan jo få abonnement hos Telmore til langt lavere
priser, og stadig bruge landets bedste mobilnet. Det er da iøvrigt ret få
jeg kender der har Adsl hos Tdc. Men det svinger nok fra område til område.
Men det er sikkert et godt firma, men de har fået benhård konkurrence, så
jeg tror på, om få år bliver de overtaget af en konkurrent.

Hygge

Fra : Frederik B-B.

Dato : 30-10-02 23:32

Så vidt jeg ved, så sidder TDC på alt adsl og telefon i Danmark, de andre
selvskaber lejer sig bare ind billigt og sælger så deres ting billiger end
TDS selv!

Så TDC tjener penge lige meget hvad for en internet udbyder man har :)

/Frederik B-B.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-10-02 20:04

"Frederik B-B." <fbb@frederikbb.dk> wrote in

> Så vidt jeg ved, så sidder TDC på alt adsl og telefon i Danmark,
> de andre selvskaber lejer sig bare ind billigt og sælger så
> deres ting billiger end TDS selv!

Nej, det gør de ikke. Det *eneste* TDC ejer er en del af kablerne og
centralerne. Alt det andet ejer selskaberne selv, endda det udstyr
der står på centralerne!

> Så TDC tjener penge lige meget hvad for en internet udbyder man
> har :)

De tjener penge på at leje kabler og centraler ud, men det er vist
ikke en specielt stor del af den pris kunderne betaler.

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."