Hvor almindlig er de forskellige typer af ~
Fra : sanne

Dato : 24-10-02 01:22

Hej gruppe.

Min kæreste og jeg er begyndt, at eksperimentere med lidt "blid" dominans.

Vi har snakket en del om hvor almindeligt det faktisk er.

Vi ved godt, at man ikke kan sætte præcise tal på, men hvad tror i?

Hvad med andre former for sex?

Findes er måske steder, hvor man kan finde oplysningerne?

Hilsen

Sanne

Fra : Henning

Dato : 24-10-02 08:10

sanne wrote:
> Hej gruppe.
>
> Min kæreste og jeg er begyndt, at eksperimentere med lidt "blid"
> dominans.

Tillykke med det

> Vi har snakket en del om hvor almindeligt det faktisk er.
>
> Vi ved godt, at man ikke kan sætte præcise tal på, men hvad tror i?
>
> Hvad med andre former for sex?

Det har jeg aldrig spekuleret på, jeg har aldrig betragtet min
seksualitet som noget sophistikeret, der var unikt for mig alene,
eller kun noget måske få gjore, så jeg har aldrig haft brug for
at måle mit sexliv op mod andres.

Da jeg dyrkede S/M, ja så gjore jeg da bare det, fordi det var
med i min partners seksuelle preferance, ligeledes partnerbytning,
gruppesex og trekant-sex. Jeg nød det bare da det var der *G*

I over 20 år har jeg nu dyrket vannilla-sex og jeg kan ikke
sammenligne før og nu, for det er nuet, der er dejligt, med den
partner jeg aktuelt har/havde.

> Findes er måske steder, hvor man kan finde oplysningerne?

Hvorfor mon jeg tænker på Mark, når du stiller det spørgsmål?
Nå! Jo! Han er genial til at finde svar på sådanne spørgsmål

MVH
Henning

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 24-10-02 12:47

Henning <h2m@madsen.mail.dk> skrev:

Hej Henning

> Hvorfor mon jeg tænker på Mark, når du stiller det spørgsmål?
> Nå! Jo! Han er genial til at finde svar på sådanne spørgsmål

Tak for tilliden. Jeg synes nu også at linkene sprøjter ud af Tomas, når det
gælder sådan noget.

Sjovt nok, så bookmarker jeg faktisk aldrig noget, men de interessante ting
glemmer jeg ikke og kan åbenbart finde dem igen.

Lige i denne situation, tror jeg ikke der findes nogen pålidelige
oplysninger om hvilke type sex folk dyrker, og hvor mange der dyrker det.
Folk ændrer sig hele tiden.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Tomas O.

Dato : 24-10-02 18:28

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in

> Henning <h2m@madsen.mail.dk> skrev:
>
> Hej Henning

> Tak for tilliden. Jeg synes nu også at linkene sprøjter ud af Tomas,
> når det gælder sådan noget.

hehe http://www.sexuality.org/

Her kan man da i alle tilfælde læse om al slags sex.

http://www.sexuality.org/ftpsite.html

er der en søgemaskine man kan benytte sig af.

SNIP
> Lige i denne situation, tror jeg ikke der findes nogen pålidelige
> oplysninger om hvilke type sex folk dyrker, og hvor mange der dyrker
> det. Folk ændrer sig hele tiden.

Jeps. For eksempel for 15 år siden var analsex ikke noget man snakkede om,
i dag er det lige før det er underligt hvis man ikke har prøvet det eller i
det mindste taget stilling.

Hilsen
Tomas
Hvad der er normalt for én, er perverst for en anden.