hundeklubber
Fra : Jørgen

Dato : 23-10-02 22:46

Er der nogen hundeklubber i Københavns området
(Rødovre) hvor det ikke kun er træning men
også hvor hundene kan lege sammen,

lille Jørgen og Nico

Fra : Bettina

Dato : 24-10-02 09:20

"Jørgen" <j.bodholdt@tdcadsl.dk> wrote in message
> Er der nogen hundeklubber i Københavns området
> (Rødovre) hvor det ikke kun er træning men
> også hvor hundene kan lege sammen,

Det er vel træningsklub du mener?
Jeg går til træning med min hos Vestegnens hundeskole ( i albertslund)
Der er som regel frikvarter halvvejs, hvor hundene ræser rundt og hygger sig
gevaldigt.
Vi er mange, der mødes ½ time før træningen begynder og går en tur med
"børnene" inden, så de også der får en chance for at lege sammen.

Det kan jeg kun anbefale...det er alle tiders klub (jeg har selv gået der i
8-9 år efterhånden med min tidligere og min nuværende hund)
www.veh.dk

Bettina

Fra : Jørgen

Dato : 24-10-02 10:41

Ja det er en træningsklub.

hvad er adressen på jeres klub og hvilken tidspunkter træner i.

Jeg har en schæfer han og har nogen gange
været til træning i schæferhundeklubben i Rødovre kreds 1
der må hundene ikke lege sammen, jeg synes det er
både synd og skam.
Jeg skal ikke bruge min hund som brugshund,
vagthund eller til diverse prøver,
det er kun lydighedstræning m.m. efter lystprincippet.

hilsen Jørgen & Nico

Fra : Jørgen

Dato : 24-10-02 13:01

hej igen

Jeg vil bare sige at Rødovre Schæferhundeklubbens
kreds 1 er en af de bedste klubber, har også hørt
det fra mange andre.
men det jeg savner, er bare at hundene kunne lege sammen.

hilsen
Jørgen og Nico

Fra : Bettina

Dato : 25-10-02 10:53

> [...]
> Jeg skal ikke bruge min hund som brugshund,
> vagthund eller til diverse prøver,
> det er kun lydighedstræning m.m. efter lystprincippet.

prøv linket:

Vi træner v. Bakkehuset på Borgm. Hans Nielsens Vej - Krak 155 F4