Topmenu med mouse over
Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 23-10-02 23:04

Hej, jeg har en topmenu på www.dansk-oss.com/malaga/ som udløser menupunkter
ved mouse over. Den har hidtil virket korrekt med IE5x. Denne maskine bruger
IE6, hvilket jeg aldrig har prøvet tidligere. Menupunkterne bliver nu kun
aktiveret ved mouse over, såfremt pilen ikke rammer bogstaverne i
menuteksten. Mon det skyldes browseren eller menuen?
thomas

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 25-10-02 11:36

ThomasD (dk) wrote:
> [...]
> Menupunkterne bliver nu kun aktiveret ved mouse over, såfremt pilen
> ikke rammer bogstaverne i menuteksten. Mon det skyldes browseren

Hej igen, er der ikke én eller flere, der bruger IE6, som vil checke, om de
oplever det samme som beskrevet ovenfor med menuen og txten?
tak
mvh thomas

Fra : Per Thomsen

Dato : 25-10-02 11:38

> [...]
de
> oplever det samme som beskrevet ovenfor med menuen og txten?

Jeg oplever det samme med IE6

Per

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-10-02 16:15

Fri, 25 Oct 2002 12:35:39 +0200, skrev "ThomasD \(dk\)"
<ruthruth@teleline.es>:

>Hej igen, er der ikke én eller flere, der bruger IE6, som vil checke, om de
>oplever det samme som beskrevet ovenfor med menuen og txten?

Find en anden menu, udover at den ikke fungerer hensigtsmæssigt,
så fungerer den slet ikke i Netscape 6/7, Mozilla og Opera og
sikkert heller ikke i andre browsere.

På f.eks. http://www.dynamicdrive findes der mange menuer, gå
efter en hvor der står NS6!.

F.eks.
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/sm/index.htm
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/topmen3/index.htm

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 25-10-02 18:06

Knud Gert Ellentoft wrote:
> Find en anden menu, udover at den ikke fungerer hensigtsmæssigt,
> så fungerer den slet ikke i Netscape 6/7, Mozilla og Opera og
> sikkert heller ikke i andre browsere.

Hej, jeg havde håbet, du kunne forklare, hvorfor der er problemer i IE6 og
ikke i tidligere versioner. Ca. 99% af sidens besøgende bruger IE, men
efterhånden flest med IE6, så problemet er størst med denne browser. Men du
har nok ret - det plejer du jo at have - jeg prøver at kigge på dine
forslag.
thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-10-02 18:27

Fri, 25 Oct 2002 19:06:12 +0200, skrev "ThomasD \(dk\)"
<ruthruth@teleline.es>:

>Hej, jeg havde håbet, du kunne forklare, hvorfor der er problemer i IE6 og
>ikke i tidligere versioner.

Jeg kan ikke se, hvorfor den er gal i IE 6 og jeg pt. ikke
mulighed for at se den i andre IE-browsere.