Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Driver til Digitec digital camera.
Fra : cha

Dato : 23-10-02 22:15

Hej.
Min svoger købte for et par måneder siden, et billigt digital camera i
Fakta.

Digitec BE 80

- Det har ikke været mig muligt at finde producenten på nettet for at søge
nye driver.
Er der en der kender til cameraet, og hvor man evt. kan være så heldig at
finde nye driver.

mvh.
Carsten

Fra : emj

Dato : 23-10-02 22:52

On Wed, 23 Oct 2002 23:14:34 +0200, "cha" <cha@mail.dk> wrote:

>- Det har ikke været mig muligt at finde producenten på nettet for at søge
>nye driver.

Så brug den driver, der følger med på cd.
Hilsen emj
--
http://www.enterpol.dk/foto/epgalleri/epfoto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : cha

Dato : 24-10-02 19:28

Mange tak, jeg glemte bare at skrive at det er til XP.
Har du/i erfaring med det?
/carsten

Fra : Elmo Jensen

Dato : 25-10-02 11:59

I indlæg <3db83b8e$0$28834$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
skrev cha@mail.dk følgende:

> Mange tak, jeg glemte bare at skrive at det er til XP.
> Har du/i erfaring med det?

Hvad er det for et problem du har med den eksisterende driver under XP ?
Prøv evt. at kigge på distributørens hjemmeside under kameraemnet DIGITAL.
Der ligger en XP driver men om den kan bruge til BE 80 ved jeg ikke, men du
kan jo hente den hjem og prøve, det værste der kan ske er da blot at det
ikke virker.

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
[Problemer med opsætning af Argosoft Mail Server?? Så download dette:]
[ www.ddibbsystem.dk/ams-vejl.doc ][Hjælpefilen er i Word2000 format!]

Fra : cha

Dato : 25-10-02 20:00

Hvilken distributør og hjemmeside har du fundet? - så vil jeg da give det et
forsøg.

Med venlig hilsen
Carsten Andersen

Fra : Elmo Jensen

Dato : 26-10-02 16:13

I indlæg <3db994a7$0$34841$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
skrev cha@mail.dk følgende:

> Hvilken distributør og hjemmeside har du fundet? - så vil jeg da give det et
> forsøg.

Den der står i manualen til kameraet - side 29....

" Support til kameraet finder du på webstedet: www.jazzphoto.com "

Der ligger som sagt en XP driver, men der står intet om hvilket kamera den
er til. Jeg har selv haft den almindelige driver kørende under XP Home
Edition uden probs, så derfor har jeg ikke selv forsøgt mig med den på
supportsiden.

Held og lykke med det.

Med venlig hilsen
Elmo Jensen

Fra : Elmo Jensen

Dato : 26-10-02 21:28

Fra : Elmo Jensen

Dato : 24-10-02 00:22

I indlæg <3db7112d$0$28785$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
skrev cha@mail.dk følgende:

> [...]
> nye driver.
> Er der en der kender til cameraet, og hvor man evt. kan være så heldig at

Hvad er problemet med den eksisterende driver?

Med venlig hilsen
Elmo Jensen