Tine/Trine Rosendal
Fra : Wost

Dato : 27-02-01 06:11

Er der nogen der kender det navn ??
Jeg hørte en en fed sang i nat radio og tror han sage det navn efter er der
nogen
der ved hva jeg snakker om for jeg er på skideren.

Mvh David Lust

Fra : Ken Madsen

Dato : 27-02-01 10:53

Er det måske Pernille Rosendahl du har hørt.

Hun synger i Swan Lee som lige har udgivet deres første album, med hittet
Tomorrow Never Dies.

Ken

Fra : Pernille

Dato : 19-08-01 15:03

"Wost" <2355857m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender det navn ??
> er der nogen
> der ved hva jeg snakker om for jeg er på skideren.
> Mvh David Lust

Gammel tråd.......men skidt

Jeg har en promo liggende som hun har udgivet i eget navn med et
par numre som vist ikke er hørt før , bla. har hun den gode Tim C
med som komponist og musiker.

Det var vist et projekt der skulle ha blevet til noget mere men det gik
ikke sådan istedet fik vi Swan lee.............Ikke dårligt !!!

Pernille.C

Fra : Eddi Delfin

Dato : 01-09-01 14:28

Hun hedder altså Pernille Rosendahl, hvis det er Swan lee-tøsen vi snakker
om, og da hun var "solo" var hun kærester med Tim C. og havde ham med på sin
tour og plade!!!!!!!!!!