Temore.dk sparker røv igen igen..
Fra : Tholo

Dato : 27-02-01 03:40

Det her burde kunne lukke munden på dem der mente at temore havde mangler på
deres udlands telefoni, og dem der mente at deres min 75 kr på et kvartal
regning var for dyre..*S*
De har lyttet til deres kunder og ændret deres forretning, så vi bliver
endnu mere glade..
Hvor man mange andre teleselskaber gør dette..??

Citat start
""Ring til udlandet med TELMORE
Fra tirsdag den 27. februar har du mulighed for at melde din TELMORE Free
aftale til udenlandstelefoni. Den 15. marts åbner vi nemlig op for opkald
til resten af verden - til de velkendte lave TELMORE priser. Læs mere på
http://www.telmore.dk

Normalprisen for oprettelse til udlandstelefoni er 99 kr., men hvis du
tilmelder dig inden 1. marts oprettes du gratis. Du tilmelder dig via din
personlige side under punktet indstillinger - udlandstelefoni.

Abonnementsvilkår ændres
Vi har lavet en ændring af reglen omkring minimumsforbrug. Fremover vil et
forbrug under 75 kr. over tre måneder ikke medføre opsigelse. Du vil i
stedet efter de tre måneder blive tilbudt et alternativt abonnement, hvor
man ved et forbrug på under 25 kr. pr. måned betaler 15 kr. for abonnementet
uden krav om minimumsforbrug.""
Citat slut

Med venlig hilsen Thomas
En tilfreds telmore.dk kunde
www.tholofoto.dk

Fra : Brian Fisker

Dato : 27-02-01 11:53

> [...]
> tilmelder dig inden 1. marts oprettes du gratis. Du tilmelder dig via din
> personlige side under punktet indstillinger - udlandstelefoni.

Dog skal det indskydes, at der kræves en saldo på min. 300 kr. for
tilmelding :(

Men dejligt at se, at brugernes mening tages til efterretning.

\Mandal

Fra : SpaceFrog

Dato : 27-02-01 15:35

"Tholo" <Tholo@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]

> regning var for dyre..*S*
> De har lyttet til deres kunder og ændret deres forretning, så vi bliver

Jeg har selv sjældent brug for at ringe til eller fra udlandet med min
mobil, men det er meget udmærket at man nu får muligheden.

> Hvor man mange andre teleselskaber gør dette..??

Hmmmmm...[længere pause] Jeg kan ikke umiddelbart tænke på nogen der er
ligeså kundemindede (hedder det ikke det *S*) som Telmore. Jeg mener de er
seriøs kandidat til titlen som Danmarks bedste teleselskab.
--
///Mvh SpaceFrog
"We're concerned about AIDS inside our White House - make no mistake about

Fra : Mickey

Dato : 27-02-01 16:18

"SpaceFrog" <spacefrog@cyberdude.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
de er
> seriøs kandidat til titlen som Danmarks bedste teleselskab.

helt enig - hvis bare de ku hive SMS'erne ud af opkaldsoversigten og
istedet lave en "X antal SMS'er af 0.40kr, ialt XXkr"
- har spurgt dem om det for lææææænge siden, de siger bare det er
røget videre til IT afdelingen...

--
Mickey

Fra : SpaceFrog

Dato : 27-02-01 21:07

"Mickey" <news001@susie.dyndns.dk> wrote in message news:uzPm6.2223
> [...]
> istedet lave en "X antal SMS'er af 0.40kr, ialt XXkr"
> - har spurgt dem om det for lææææænge siden, de siger bare det er

Det har du egentlig ret i. Nu du siger det, synes jeg faktisk også det er
lidt irriterende at de fylder det meste af oversigten for mit eget
vedkommende i hvert fald. Men nu er det jo naturligvis dejligt at der bare
findes sådan noget som en gratis opkaldsoversigt :)

Jeg vil sende dem en mail med det samme forslag, så de ser der er stemning
for det.

Glæder mig til at se om de lever op til rygterne og sætter prisen ned på et
tidspunkt... *S*

Fra : Tholo

Dato : 27-02-01 21:16

"SpaceFrog" <spacefrog@cyberdude.dk> skrev i en meddelelse news:wNTm6.4669

> Jeg vil sende dem en mail med det samme forslag, så de ser der er stemning
> for det.

God ide, måske skulle vi alle gøre dette....*S*

Med venlig hilsen Thomas
E-mail: Tholo@mail1.stofanet.dk ICQ 6550424
www.lorentsen.dk www.tinybaby.dk www.tholofoto.dk

Fra : HENRIK OLESEN

Dato : 27-02-01 21:58

Måske dele det i 2 grupper

Alm opkald ----- SMS

For jeg ville da gerne hvis de kunne skrive HVEM jeg havede sendt smsér
til.Og ikke KUN nøjes med service nummeret.

Med de udlands opkald::: HVORFOR skal der nu være minst 300kr på
kontoen??Hvad har det med sagen at gøre??
Hvadså når den kommer under de 300kr ??

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-02-01 22:48

HENRIK OLESEN skrev:

>For jeg ville da gerne hvis de kunne skrive HVEM jeg havede sendt smsér
>til.Og ikke KUN nøjes med service nummeret.

Det ville da være en smart feature. Jeg bruger dog ikke selv SMS
særlig meget, men idéen er god - og vi ved jo at Frank læser her i
gruppen :)

>Med de udlands opkald::: HVORFOR skal der nu være minst 300kr på
>kontoen??Hvad har det med sagen at gøre??
>Hvadså når den kommer under de 300kr ??

Det tænkte jeg også på...

Jeg kunne da godt tænke mig at åbne min telefon for brug i udlandet,
men jeg ville aldrig selv ringe TIL udlandet fra den. Derfor ville det
faktisk være rart for mig at kunne spære for opkald til udlandet. Hmm,
det må jeg lige kontakte Telmore om.
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet: http://tjenpenge.com/

Fra : Frank Rasmussen

Dato : 28-02-01 16:17

In article <7s7o9tgbm4cfjfsob46tmm3rtqj2982eru@193.162.153.117>,
laxxe@nospam.dk says...

Ja, jeg læser med. Og brugerne har som altid ret, jeg er personligt
også selv lidt irriteret over det. Men vi er desværre nødt til at
priortere, men det kommer da længere og længere op på listen.

VI søger iøvrigt en række medarbejdere, så vi kan reagere lidt
hurtigere på de mange gode forslag vi får.

Mvh

fr

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-02-01 16:19

Frank Rasmussen skrev:

>Ja, jeg læser med. Og brugerne har som altid ret, jeg er personligt
>også selv lidt irriteret over det.

Irriteret over hvilket?
Kunne du ikke skrive under det du svarer på - ligesom her. Det gør det
nemmere at forstå hvad der menes :)

>Men vi er desværre nødt til at
>priortere, men det kommer da længere og længere op på listen.

Hvilket? Spærring for opkald TIL udlandet, SMSer for sig på
opkaldsoversigten? Eller noget med de 300,- der kræves?

>VI søger iøvrigt en række medarbejdere, så vi kan reagere lidt
>hurtigere på de mange gode forslag vi får.

Jeg går i skole :) Men freelance med fri telefon ville da ikke være
dårligt :)

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 28-02-01 18:49

> [...]
>
> VI søger iøvrigt en række medarbejdere, så vi kan reagere lidt
> hurtigere på de mange gode forslag vi får.

Hvad svarer du på?
Gider du ikke lige læse http://www.usenet.dk/netikette/quote.html ?

På forhånd tak fra en tilfreds Telmore kunde

--
Regards [UC]Rapperand =)
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Tholo

Dato : 27-02-01 22:50

"HENRIK OLESEN" <trads@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Med de udlands opkald::: HVORFOR skal der nu være minst 300kr på
> kontoen??Hvad har det med sagen at gøre??
> Hvadså når den kommer under de 300kr ??

Nu var der jo et "fjols" der i en anden tråd, bad Frank fra telmore.dk om at
holde sig væk fra gruppen, for ellers kunne det være at han ville svare på
?.

Fra : SpaceFrog

Dato : 28-02-01 02:03

> Med de udlands opkald::: HVORFOR skal der nu være minst 300kr på
> kontoen??Hvad har det med sagen at gøre??
> Hvadså når den kommer under de 300kr ??

Nu kender jeg ikke forklaringen med sikkerhed, men jeg kunne forestille mig
at minutpriserne på udlandssamtaler trods alt er lidt højere end 1,25 DKK og
at man derfor gerne vil have lidt sikkerhed for at få pengene for
udlandssamtalerne hjem igen.

Hvorfor i alverden bad nogen Telmore om at holde sig væk herfra? Det er da
absolut at betragte som en positiv ting at de følger med i hvad mobilbrugere
diskuterer.
--
///Mvh SpaceFrog
"Like a midget in a urinal, I was going to have to stay on my toes." - Naked

Fra : Frank Rasmussen

Dato : 28-02-01 16:24

In article <e7Ym6.5273$dD.298344@twister.sunsite.dk>,
spacefrog@cyberdude.dk says...

> [...]
> absolut at betragte som en positiv ting at de følger med i hvad mobilbrugere

Og det stopper vi ikke Naturligvis læser vi med, og naturligvis
forsøger vi at besvare så mange spørgsmål som muligt i nyhedsgruppen.
Alt andet lige er det jo nemmere at besvare et generelt spørgsmål 1
ganjg i en nyhedsgruppe, from for 100 gange pr. telfon (Det opnår vi en
besparelse på, og en bedre kundeservice).

mvh

fr

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 28-02-01 18:52

> Hvorfor i alverden bad nogen Telmore om at holde sig væk herfra? Det er da
> absolut at betragte som en positiv ting at de følger med i hvad
mobilbrugere
> diskuterer.

Ja for faen...
Hurra for Frank =)

De andre teleselskaber sidder bare og gætter på hvad folk mener om deres
produkt...

Fra : Devast8or

Dato : 06-03-01 14:29

Hørt! Jeg synes det er fedt at Frank læser med her, så man kan komme i
direkte kontakt med sin udbyder uden at skulle vente 1½ time i røret til 4,-
i min.

Devast8or

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-02-01 00:46

SpaceFrog wrote:

>... Men nu er det jo naturligvis dejligt at der bare
> findes sådan noget som en gratis opkaldsoversigt :)

jeg er også glad for min gratis opkaldsoversigt fra Mobilix.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Har du en IBM ThinkPad, men mangler en sikker opbevaring. Så har jeg

Fra : Frank Rasmussen

Dato : 28-02-01 16:15

In article <uzPm6.2223$Fn5.87783@news010.worldonline.dk>, news001
@susie.dyndns.dk says...
> [...]
> istedet lave en "X antal SMS'er af 0.40kr, ialt XXkr"
> - har spurgt dem om det for lææææænge siden, de siger bare det er

Og det er hvad det er, men vi har desværre ikke for mange ansatte,
så det kniber lidt med resourcerne, derfor søger vi flere medarbejdere.

Mvh

Fr

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 28-02-01 00:11

Hej...

"Tholo" <Tholo@mail1.stofanet.dk> wrote:

>De har lyttet til deres kunder og ændret deres forretning, så vi bliver
>endnu mere glade..

Ja - og så følger den helt unikke og berømte FR-Service gratis med !
Godt gået...

--
M.v.h. Ole ®