Hurra vi er raske!!
Fra : Marie-Louise

Dato : 23-10-02 20:28

Hej Nyhedsgruppe!

Vores mor har vist fortalt jer at vi har fået taget en masse prøver for alle
mulige sygdomme. Sikke noget pjat! Det gjorde rigtig ondt at få stukket
vatpinde i øjet. Astarte peb og jamrede sig (tøs!!) men jeg kneb bare mine
øjne sammen. Tænk at stikke vatpinde i smukke blå siameserøjne!! Nå, men
heldigvis ringede den onde dyrlæge til mor idag og sagde at alle vores
prøver var negative. Det var vi meget glade for, mest fordi mor tog os begge
to op og krammede os rigtig meget!!! Nu siger mor at vi skal have en ny
lillesøster fredag aften. Det er vi spændte på, gad vide hvad en lillesøster
er, måske er det er noget der kan spises?

Spind fra
Horus (det er mig der skriver)
og Astarte

Fra : Elwarth

Dato : 23-10-02 21:43

Hej!

Hvor er det dejligt at høre, at alle er raske, til lykke med det.

Venligst
Dorthe

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-10-02 22:10

Marie-Louise <mlb@atp-ejendomme.dk> skrev i en
> [...]
> lillesøster fredag aften. Det er vi spændte på, gad vide hvad en
lillesøster
> er, måske er det er noget der kan spises?

Hej Horus

Tillykke med at både du og Astarte er sunde og raske.

Og du kan lige regne med, at din menneskemor er lykkelig nu, for hun holder
jo så meget af jer to dejlige "unger".

Og Horus, en lillesøster er ikke til at spise, men en du kan lege med og
lære alle de unoder, du selv kan (og måske så endda et par stykker mere)

Held og lykke med titlen som storebror!!

Hils din søster og mor og mange hilsner til dig selv

Eva

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-10-02 22:43

In article <ap6t6s$dje$1@sunsite.dk>, Marie-Louise
<mlb@atp-ejendomme.dk> wrote:

> [...]
> vatpinde i øjet. Astarte peb og jamrede sig (tøs!!) men jeg kneb bare mine
> øjne sammen. Tænk at stikke vatpinde i smukke blå siameserøjne!!

Det er rigtig godt at høre I har det godt *spin*
Vatpindene i øjnene, ved du nu hvad *hvæs!* Ved du hvad, næste gang ham
dyrlægen gør sådan noget, skal du bare gøre det, jeg gjorde, da jeg var
lille og en dum dyrlæge stak en pind op i enden på mig - uden så meget
som at snuse eller nusse eller noget! *hvæs!* Jeg bed hende! For det
var da uhøfligt! Nå, ja, så var jeg osse en lille bitte smule bange,
jeg _var_ jo meget lille. Men det kun du da prøve, hun holdt da op.
*Meowow!*
Jeg ved ikke om en lillesøster kan spises - men når du finder ud af
det, så skriv lige - for jeg spekulerer på, om en lillebror kan? Igår
sagde min far, at indenfor senest de næste to år skal vi ha' en
lillebror - inden vi blev for gamle, min søster og mig. Og min far
holder meget af mig og jeg holder meget af mad, så jeg tænkte jo osse
om det var en godbid. Men mor så helt forbløffet ud - og så bagefter
vist nok glad. Så jeg er kommet i tvivl, sådan plejer hun ikke at se ud
fordi vi skal ha' mad... * spin* Og man ka' jo heller ikke blive for
gamle til mad *spiiin*
Så nu spekulerer jeg på, hvad en lillebror mon er?
Kan du hilse din søster, jeg skulle hilse fra min. Hun har ikke tid til
at skrive, hun er på arbejde. Hun kigger efter at far sætter tapet
ordentlig op i gangen. Man skal holde øje med ham. *meuw!* Jeg gør det
osse lidt, men jeg gider ikke så længe, jeg har krudt i rumpen, siger
de. Jeg har set efter deromme, men jeg ka' ikke se noget - så det er
nok bare noget pjat *hvæs!*

Mange hilsner fra Ditte *spinn* (striber _er_ nu pænt på en siameser,
ikke Horus?

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 23-10-02 22:59

Hej Horus og Ditte.

Lillebrødre er jeg ikke sikre på om de kan spises, men en fætter, sådan en
er sjov og sådan en har jeg.

Ham kan man lege med og slås med og gumle i og putte sammen med og det er
rigtigt hyggeligt. Selvom han nogen gange overfalder mig når jeg bare kommer
gående i min egen tanke.

Og Ditte...Striber....Hmm...Fætter Basil har osse sådan nogen....men... en
siameser skal være pænt ensfarvet sort lissom mig

Hilsen
Jack

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-10-02 23:06

In article <ap75rm$nt2$1@sunsite.dk>, Lisbeth Hviid Jakobsen
<ernyoka@hotmail.com> wrote:

> Selvom han nogen gange overfalder mig når jeg bare kommer
> gående i min egen tanke.

Hæ, Lisbeth.. hvis det nu ikke lige havde været dig, havde jeg tænkt at
du mente "egne tanker".. men da du går op i grammatik, kunne man få den
usandsynlige tanke at du mener at Jack er lidt - hm - en-strenget? Det
ka' da ikke passe, vel? *fnis*

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 25-10-02 21:10

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> du mente "egne tanker".. men da du går op i grammatik, kunne man få den
> usandsynlige tanke at du mener at Jack er lidt - hm - en-strenget? Det

Hi hi jo det var med overlæg at det var i ental *G*

Rart at det blev opfattet

Hilsen
Lisbeth

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-10-02 23:18

<ernyoka@hotmail.com> wrote:

> Og Ditte...Striber....Hmm...Fætter Basil har osse sådan nogen....men... en
> siameser skal være pænt ensfarvet sort lissom mig

Hrmpf! *hvæs* Ingen smag... min søster mener heller ikke man ska' ha'
striber, hun har heller ingen sans for stil, selv om mine mennesker
siger hun er smuk *spyt! Hvæs!*
En fætter siger du... jaeh, mine mennesker taler om noget de kalder en
nevø. En af mine søstre, som jeg aldrig har set, skal vist til at ha'
herrebesøg på et tidspunkt - hvad hun så skal med ham - og så kunne det
være der kom den dér nevø, ved ikke rigtig hvordan, jeg kom aldrig selv
så langt... *piv* Nå, han skal i hvertfald ikke komme her og føre sig
frem, familie eller ej *hvæs!*

-Ditte kattebarn >^..^<

Fra : Marie-Louise

Dato : 24-10-02 17:44

">

> Mange hilsner fra Ditte *spinn* (striber _er_ nu pænt på en siameser,
> ikke Horus?

Hej Ditte
En siameser uden striber er som en himmel uden stjerner... *spinde spinde,
charme charme* Min mor siger ihvertfald at jeg er verdens smukkeste
siameser, og du ligner jo mig, så du må også være smuk... **grrr, charme
charme*

Blink fra Horus

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 24-10-02 22:43

In article <ap9804$7m5$1@sunsite.dk>, Marie-Louise
<mlb@atp-ejendomme.dk> wrote:

> [...]
> charme charme* Min mor siger ihvertfald at jeg er verdens smukkeste
> siameser, og du ligner jo mig, så du må også være smuk... **grrr, charme

*spinnn, gøre-sig-lækker, mraoww, mouw, meeew, gnide ansigt, spiiinn*

hilsen Ditte >^..^<

(Ja jeg ved ikke helt, hvad hun mener - men jeg kan gætte...

Fra : Birgitte

Dato : 23-10-02 23:48

Ihhh hvor skønt at alle er raske.
Held og lykke i fremtiden.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

"Marie-Louise" <mlb@atp-ejendomme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lillesøster fredag aften. Det er vi spændte på, gad vide hvad en
lillesøster
> er, måske er det er noget der kan spises?

---
By DK. True Trust

Fra : Lene

Dato : 24-10-02 08:40

Marie-Louise wrote:

>Hej Nyhedsgruppe!

Hejsa Horus og Astarte

Hvor dejligt at høre, at I begge to er sunde og raske Selvom I
skulle have vatpinde og alt muligt væmmeligt i øjnene for at dyrlægen
kunne finde ud af det.

>Nu siger mor at vi skal have en ny
>lillesøster fredag aften. Det er vi spændte på, gad vide hvad en lillesøster
>er, måske er det er noget der kan spises?

Horus og Astarte, jeg kan fortælle jer, at en lillesøster ikke er noget,
som I kan spise. Det er noget, som faktisk er meget sjovere end mad. Man
kan nemlig lege med hende Lillesøstre har meget energi, og vil
derfor gerne lege rigtig meget. Lyder det ik skægt ? Men jeg er næsten
sikker på, at jeres mor vil forkæle jer alle lidt ekstra, så mon ikke
der falder lidt ekstra guf af alligevel
Ha' det sjovt med jeres nye søster

>Spind fra
>Horus (det er mig der skriver)
>og Astarte

Mange hilsner fra Lene & misserne
www.erler.dk

Fra : Kate

Dato : 24-10-02 23:29

"Marie-Louise" <mlb@atp-ejendomme.dk> wrote in

> Det er vi spændte på, gad vide hvad en lillesøster
> er, måske er det er noget der kan spises?

Næ, i hvert fald smagte min lillebror ikke godt, men han er perfekt til
fræs. Hele huset gynger når vi fræser sammen, nogle gange vil Johan
også gerne være med, så er det 3 gange så sjovt, selvom vores mennesker
sidder og siger noget om kaffekoppen skal blive på bordet og kattene på
gulvet, hun ved da heller ingenting.
så hvis i er heldige får i en sjov lillesøster.

Tillykke med raskmeldingen iøvrigt...hvad det så end er

Spind fra Lante

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar