FT:1911er endnu ikke på LAO?
Fra : Bente Aaris

Dato : 23-10-02 19:54

Hej!

Er der nogen her som ved hvorfor, og evt. hvornår
FT:1911 kommer til LAO.

Ville så gerne se efter en person i Middelfart og Svendborg, må man på
RA?

Mvh
Bente Aaris

Fra : Bodil Madsen

Dato : 24-10-02 07:53

Du kunne jo først og fremmest skrive til de lokalhistoriske arkiver, måske
har de den på de gamle mormonfilm. Eller du kan købe folketællingen 1921,
hvis den kan bruges. Den kan købes på mikrokort på Landsarkivet i Viborg.
Venlig hilsen
Bodil Madsen

Fra : Hanne Bjørn

Dato : 25-10-02 05:46

Jeg har set film med folketælling 1911 på Landsarkivet i Odense og jeg går
ud fra at LAO står for dette arkiv.
Hanne

Bodil Madsen <annabodil@nyraad.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ap85a9$4bj$1@sunsite.dk...

Fra : Bente Aaris

Dato : 25-10-02 16:55

"Hanne Bjørn" <nmb5210@vip.cybercity.dk> skrev i melding
> Jeg har set film med folketælling 1911 på Landsarkivet i Odense og jeg
går
> ud fra at LAO står for dette arkiv.
> Hanne

Takker så meget for oplysningen.