hund og kat
Fra : Pia J

Dato : 23-10-02 20:12

Ved ikke om I kan huske mine tvivl i starten af sommeren mht at få vænnet
min store hund til katte. Jeg tror vi er ved at have nået målet, så jeg har
lagt et par friske pralebilleder af Max og Hannibal i mit album:

http://makeashorterlink.com/?G3FB518C1

:Pia

Fra : Mette Jensen

Dato : 23-10-02 20:49

Pia J wrote:

> [...]
> vænnet min store hund til katte. Jeg tror vi er ved at have nået
> målet, så jeg har lagt et par friske pralebilleder af Max og Hannibal

Hvor er de bare søde! Det med at du gerne ville have noget at fotografere,
er vist blevet opfyldt... :)
Jeg synes begge katte er noget så smukke..... Ønsker mig helt en
"rundstrikket" igen!

Hils alle missere og voserne fra mig!

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Pia J

Dato : 23-10-02 20:57

"Mette Jensen" <chili200@hotmail.com> wrote in message
> Hvor er de bare søde! Det med at du gerne ville have noget at fotografere,
> er vist blevet opfyldt... :)

Så snart spisebordet ikke længere er fyldt med boremaskiner og andet
skrammel, skal jeg have sat noget op og eksperimentere med portrætter :)

:Pia

Fra : Mette Jensen

Dato : 23-10-02 21:21

Pia J wrote:

> Så snart spisebordet ikke længere er fyldt med boremaskiner og andet
> skrammel, skal jeg have sat noget op og eksperimentere med portrætter
> :)

Det lyder spændene..... Glæde mig til resultatet.

Mette

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 23-10-02 21:22

Hej Pia.
Ej, hvor er Hannibal bare flot. Han ser også ud til at være allevegne *G*

Mvh. Else.

--

Nu med hjemmeside: www.geocities.com/gyldenk

Fra : Pia J

Dato : 24-10-02 08:15

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote in message
> Hej Pia.
> Ej, hvor er Hannibal bare flot. Han ser også ud til at være allevegne *G*
>
> Mvh. Else.

Det her med at arbejde hjemme fungerer knap så godt i øjeblikket, hvis ikke
hundene bøvler og skubber min stol væk fra bordet, så skal jeg rende rundt
og checke hvad kattene nu har hovedet i, væltet ned, kravler på køkkenbordet
eller også vader de rundt, en på tastaturet, den anden på min skulder.
Pinligt med en kunde i telefonen: Hvad er det dog for en lyd hos dig? Øh,
nå, det er Hannibal som spinder og Max som stønner....

:Pia