MS Windows
briani 27239
web kamera
Fra : Carsten G Laursen

Dato : 23-10-02 20:07

Hej !

hvordan sender jeg bilede fra mit web kamera mellem to computer live i en
rimelig kvalitet (bedre end Yahoo Messenger ) men også over Internet

mvh
carsten L

Fra : Peter W.

Dato : 23-10-02 21:29

prøv med Netmeeting - det virker - og det er gratis =o)

Peter W.

Fra : Carsten G Laursen

Dato : 23-10-02 21:47

Findes netmeeting også til win xp ???

mvh

carsten

Fra : Peter W.

Dato : 23-10-02 22:05

jep men du skal nok lige finde det frem - du skal søge efter filen
"conf.exe"

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-10-02 22:17

Microsoft MSN Messenger.