Kalender der automatisk sender besked ved ~
Fra : Christian

Dato : 23-10-02 20:12

Jeg er newbie og ønsker en kalender på min hjemme side hvor man
kan melde sig til og så modtager man en mail et par dage før
begivenheder der er plottet ind i kalenderen. (Smart til
fødselsdage i familien)

Findes det allerede lavet som et script, og i hvilket program
skulle det eventuelt være lavet.

Jeg har adgang til PHP4, Perl, CGI og MySQL via mit webhotel.

Venlig hilsen Christian

Min email adresse dur ikke

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 24-10-02 23:30

Hej Christian

Jeg bruger selv http://webcalendar.sourceforge.net/ og det et glimrende
program.

Venlig hilsen Martin
www.teknit.dk

Fra : ASKF

Dato : 25-10-02 09:52

Christian ytrede sig i <ap6sas$9cb$1@sunsite.dk> med dette:

> [...]
>skulle det eventuelt være lavet.
>
>Jeg har adgang til PHP4, Perl, CGI og MySQL via mit webhotel.

Prøv at kikke på
<http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Calendars/> der er
et ganske pænt udvalg, så mon ikke der er et der passer til dine behov.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen