Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotokritik
Fra : Kristian Amby

Dato : 23-10-02 19:15

Prøv engang at se denne russiske side.

http://www.photosight.ru/photo.php?photoid=38100&ref=author

Desværre kan jeg ikke russisk, men jeg vil da mene, det er en
fotokritik-side. Det der gør den interessant, udover den er svært at
finde rundt i, er de 4 små knappere, der er under venstre side af
billedet. Prøv at trykke på dem, og se hvad der sker, og hvad man selv
kan gøre,

Hvis man vil se begyndelse af siden, skal der trykkes på øjet i
øverste højre hjørne.

Ideen er hermed givet videre til www.fotokritik.dk og andre, der kan
bruge det,

Mvn
Kristian Amby

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 24-10-02 17:23

"Kristian Amby" <amby@mail.dk> wrote in message
> Prøv engang at se denne russiske side.

Ja - det er rigtig godt lavet - og meget brugbart i relation til bl.a.
www.fotokritik.dk

Mvh Kim

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 24-10-02 17:27

"Kristian Amby" <amby@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde rundt i, er de 4 små knappere, der er under venstre side af
> billedet. Prøv at trykke på dem, og se hvad der sker, og hvad man selv

Kanon! Beskæring og S/H er rigtigt lækre funktioner
/Anders

Fra : ab

Dato : 24-10-02 22:56

Kristian Amby wrote:

> http://www.photosight.ru/photo.php?photoid=38100&ref=author

Tak for linket - en sjov side, men da et rodet "skod"-billede de åbenbart
kommenterede. Der skulle efter min mening noget mere end gyldne snit og
afmaskning til for at rette på noget.

ab