MS Windows
briani 27239
Hvordan flytter jeg windows xp pro til en ~
Fra : Kent Thomsen

Dato : 23-10-02 15:38

Jeg har haft et disknedbrud og mens jeg har ventet på en ny disk har jeg
installeret en windows xp pro på en gammel disk.

Nu vil jeg gerne have flyttet den installation på en ny disk jeg har
anskaffet.

Jeg har prøvet med partitionmagic pro. Men efter flytningen går systemet i
stå når det kommer til xp logoet.

Er der nogen der med succes har flyttet en xp pro fra en disk til en anden?
---

Men venlig hilsen /
Kind regards

Kent Skerning Thomsen
kent@mystart.dk
+45 60616666

- There are only 10 types of people in the world: Those who understand
binary, and those who don't

Fra : M.N.

Dato : 23-10-02 19:33

"Kent Thomsen" <kent@splunge.dk> wrote in message
> [...]
> stå når det kommer til xp logoet.
>
> Er der nogen der med succes har flyttet en xp pro fra en disk til en

Norton Ghost. Det virker fint os mig.

www.symantec.com

Mogens

Fra : Madsen

Dato : 23-10-02 21:11

Kent Thomsen skrev:

> Er der nogen der med succes har flyttet en xp pro fra en disk til
> en anden?

Ja, med DriveImage fra PowerQuest har jeg gjort det for et lille års
tid siden da min IBM-disk brændte sammen.

Madsen.

Fra : Henning

Dato : 23-10-02 22:33

Ja. Kig forbi www.hvemdernuharlavetdinNYEdisk.com og find deres disk copy utility. De kalder det fex upgrade software.

--
Who, what, where: http://move.to/henning

Fra : Madsen

Dato : 23-10-02 23:54

Henning skrev:

> Kig forbi www.hvemdernuharlavetdinNYEdisk.com

Ja, selvfølgelig. Det er den nemmeste løsning. De fleste harddisk-
producenter har sådan et program liggende.

Madsen.