Ny mobil fra MS!
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 23-10-02 18:43

Hej NG!

Så i det i nyhederne? Microsoft har været sammen med Orange om at lave en
helt ny mobil! - Den kan efter sigende tricks, med farveskærm, mediaplayer,
og jeg skal gi dig ska jeg! Den kommer allerede på markedet 7. november! -
Det blir sgu spændende! - Måske en skam man lige har købt en t68'er!

/Lasse

Fra : Kim Sørensen

Dato : 23-10-02 19:31

Kan den så også gå i blå skærm HAHA..

/Kim
--
Gamebookers, den bedste online bookmaker på nettet.
Livebetting, P2P (Sæt dine egne odds), Bet via WAP mm.

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 23-10-02 20:46

Kim Sørensen wrote:
> Kan den så også gå i blå skærm HAHA..

Ja, jeg skulle da også nægte at købe en mobil der havde noget at gøre med MS
!
--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 24-10-02 09:58

"Bjarke Ravn-Jonsen" <nej@tak.dk> skrev:

> Ja, jeg skulle da også nægte at købe en mobil der havde noget at
> gøre med MS

Er andre producenters mobiltelefoner ikke ofte i mere eller mindre grad
ustabile? Min T65 fra Ericsson går da til tider ned for et godt ord med
en helt sort skærm til følge.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Basic Electronics

Dato : 24-10-02 16:27

Ligesom nokia der har mange modeller med mange bugs.
MVH Janus Olsen

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 24-10-02 17:19

"Basic Electronics" <janus@basicelectronics.dk> skrev i en meddelelse
> Ligesom nokia der har mange modeller med mange bugs.
> MVH Janus Olsen

Skal aldrig have en Mobil fra MS! Har også nægtet og købe en Xbox alene pga
det firma der har lavet den. Den er fed nok men firmaet stinker, og har for
meget magt!!! Dem støtter jeg på ingen måder økonomisk!!

Hygge

Fra : hl

Dato : 25-10-02 08:00

"Søren Christensen (4200)" <SHC808@hotmail.com> wrote in message
news:73Vt9.174980> >
> Skal aldrig have en Mobil fra MS!

Man undres.

> Har også nægtet og købe en Xbox alene pga
> det firma der har lavet den.

dvs. at selvom et produkt er nok så godt og levere lige det du har brug, vil
du ikke købe det fordi det er fra MS??

>Den er fed nok men firmaet stinker, og har for
> meget magt!!!

Er hele din hverdag gennemsyret af denne holdning, altså at du ikke støtter
firmaer du mener har formeget magt ?

Fra : kaleta

Dato : 24-10-02 23:13

Det bliver sq spændende og se hvem der bliver den mest "hardcore" og
smider et linux OS ind på SPV´en! hmm hvem ved.... måske mig ?

/Gthang

gustaw@mail1.stofanet.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian Poulsen

Dato : 23-10-02 19:30

http://orange.dk/spv
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=16657
http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4196&sid=1
http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4201&sid=1
http://makeashorterlink.com/?D2B012932
http://it.tv2.dk/nyheder/nyhed.php?id=10203&forside

Fra : Per Fekt

Dato : 23-10-02 22:35

Microsoft har været sammen med Orange om at lave en
> helt ny mobil! - Den kan efter sigende tricks, med farveskærm,
mediaplayer,
> og jeg skal gi dig ska jeg!

og sandsynligvis også Crtl-Alt-Delete taster..

Fra : Morten Juel

Dato : 23-10-02 22:54

Der er kun 1. problem !! og det er at den er simlocked ;o(( og der gå
sikkert lidt tid før den bliver brudt !

Morten **som har telmore**
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Claus Svanholm

Dato : 24-10-02 13:57

I følge tests og så videre bruger den 45-60 sek. på at starte op. Altså man
skal vente et lille minut fra man tænder til man kan telefonere.... HJÆLP

VH Claus

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 24-10-02 16:51

WINDOZERE!

Hej igen!
Shit mand, bare man nævner MS, så er balladen der! - Er sandheden ikke at MS
er det styresystem der er at finde på din computer? Findes der nogen anden
der har kunnet gøre det bedre? - Og nu skal i ikke skrive Linux, for så
ville der nok være lidt flere end næsten ingen der ville bruge det...
Jeg er da helt enig i at der ER fejl og mangler osv osv osv - Men stadigvæk
er det jo dem der har kunnet gøre det bedst! Og Bill G's forretningsmetoder
vil jeg ikke kommentere, men mon ikke alle i hans sted ville gøre meget for
at tjene endnu flere penge?

Take a little slapper, giv det da lige en chance... Og i øvrigt er det jo
ligemeget om den tager 40 sekunder om at starte op - Rigtige mobil-nørder
slukker den jo ikke alligevel

/Lasse

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 24-10-02 17:20

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligemeget om den tager 40 sekunder om at starte op - Rigtige mobil-nørder

Hmm en MS salgstale? Fedt og ligge døden nær og lortet kommer med blå skærm
,og skal derefter bruge 40sek på at tænde!! )

Hygge

Fra : hl

Dato : 25-10-02 08:03

> Hmm en MS salgstale?

Tag dig sammen, kan man nu ikke bruge et produkt bare fordi det nu er gang
er levere det man ønsker?

Fra : Peter Rongsted

Dato : 25-10-02 08:01

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> wrote:

> [...]
>ligemeget om den tager 40 sekunder om at starte op - Rigtige mobil-nørder

Det har du nok ret i. Men det hjælper ikke. For den slukker selv, når
den løber tør for strøm. Og det går hurtigt - den har kun 100 timers
standby tid.

Peter

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-10-02 18:27

"Claus Svanholm" <svanholm@gmx.net> wrote in

> I følge tests og så videre bruger den 45-60 sek. på at starte
> op. Altså man skal vente et lille minut fra man tænder til man
> kan telefonere.... HJÆLP

De fleste telefoner tager mellem 30 og 60 sek. på at få indlæst alle
data, telefonbøger osv.
Om man kan ringe op lige med det samme ved jeg så ikke...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Christian Poulsen

Dato : 24-10-02 18:30

> De fleste telefoner tager mellem 30 og 60 sek. på at få indlæst alle
> data, telefonbøger osv.

Det er fx tilfældet med Nokia 3310. Men kan man huske tlf. nummeret, så
kan det dog tastes og ringe med det samme.

Men argument med at den er længe at starte op, det holder jo ikke rigtigt.
Kig på fx Nokia 9210, den er jo voldsom populær i dens målgruppe. Og der
er da ikke nogen der ser det som et problem.

Fra : Peter

Dato : 24-10-02 18:18

Pudsigt nok så alle jer der nedvurderer MS kører selv med "Microsoft Outlook Express"
hvorfor mon i ikke i stedet for kører noget Linux eller lign. som jo siges er meget mere stabilt
jeg kører selv MS men er ganske godt tilfreds

Mvh
Peter M